استاندار آذربایجان شرقی:

مردم به عملکرد مسئولان نظارت دارند

1402/05/19 - 16:09 - کد خبر: 97895 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم به عملکرد مسئولان نظارت دارند و سهم برخی از نهادها مثل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه، هیات و غیره بیشتر دیده می شوند.

به گزارش نصر، عابدین خرم روز پنجشنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد تاسیس آن، اظهار کرد: برگزاری و تعظیم مناسبت های دینی، انقلابی و ملی هر چه باشکوهتر برگزار شود در تنویر و جذب افکار عمومی موثر خواهد بود.
وی افزود: استانداری و ادارات وظیفه اصلی خود می دانند که در برگزاری مراسم های یاد شده نهایت تلاش خود را انجام دهند و البته نباید اجازه دهیم این مراسم ها کمرنگ شوند.
خرم همچنین با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۵۹، اظهار کرد: این شورا در طول سال متحمل زحمات بسیار برگزاری مناسبت های دینی، انقلابی و ملی بوده که البته یکی از وظایف اصلی شورا است و الحمدالله در سایه تلاش های مسوولان گذشته تا کنون این شورا به بهترین صورت مراسم ها را برگزار کرده اند.
وی شاخص مطلوب برگزاری مناسبت ها و مراسم ها را دو مولفه دانست و گفت: مردمی بودن و مشارکت، نقش، سهم و حضور مردم در مراسم های دینی، ملی و انقلابی ارزش، اهمیت و جایگاه آنرا بیشتر ارتقا می دهد.
استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: سخنران مناسب و متناسب با برنامه نیز مهم است که همواره در استان از چهره های شاخص ملی متناسب با برنامه استفاده شده که در این راستا و در برگزاری مطلوب وکیفی مناسبت ها و برنامه های یاد شده نقش نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بسیار چشمگیر بوده است.
خرم با اشاره به برگزاری مناسبت های مختلف در استان همزمان با کشور گفت: از سال گذشته تاکنون برگزاری مراسم های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، عید غدیر، نیمه شعبان، هفته دولت و مراسم های دیگر باشکوه تر و منظم تر از سال های گذشته بوده که با تدابیر و توصیه های نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی محقق شده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با ارایه گزارش عملکرد سال گذشته و امسال، گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۵۰ جلسه برگزار شده که یکهزار و ۲۰۰ مصوبه داشته است.
حجت الاسلام میکائیل اسکندری اظهار کرد: بر اساس این مصوبات ۲هزار و ۱۵۰ برنامه اجرا شده و ۱۳۵ بیانیه صادر شده است.
وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جایگاه و پایگاه خود را در نزد مردم پیدا کرده است و مردم همواره بر این نهاد انقلابی نظارت داشته اند.
انتهای پیام/
مردم به عملکرد مسئولان نظارت دارند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار