مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مطرح کرد:

همیاران طبیعت جنگلبانان واقعی هستند/ پیگیر افزایش نیروهای حفاظتی منابع طبیعی هستیم

1402/05/13 - 20:12 - کد خبر: 97889 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌های همیاران طبیعت کلیبر، همیاران طبیعت را جنگلبان واقعی دانست و از زحمات آنان در حراست از منابع طبیعی و جنگل‌های استان تشکر کرد.

به گزارش نصر، سیروس داودی در مراسم گرامیداشت روز جهانی جنگلبان در شهرستان کلیبر، افزود: جنگلبانی یک شغل افتخارآمیز است و من این روز را به همه تلاشگران عرصه حفاظت از منابع طبیعی تبریک عرض می‌کنم.
وی با تقدیر از حمایت های فرماندار کلیبر از حافظان منابع طبیعی این شهرستان، ادامه داد: فرماندار محترم کلیبر از دوستداران طبیعت و آگاه به مسایل هستند و من از پشتیبانی جناب آقای بهادری از همکاران منابع طبیعی کلیبر تشکر می کنم.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی همیاران طبیعت را جنگلبانان واقعی دانست و گفت: همه عزیزان همیار طبیعت جنگلبانان واقعی هستند، چرا که با ایثار و از خودگذشتگی همپای همکاران ما در حفاظت از منابع طبیعی منطقه بخصوص در اطفای حریق جنگل‌ها تلاش‌های صادقانه‌ای کرده و می‌کنند.
داودی با بیان اینکه جنگل‌های استان در سطح وسیعی از استان پراکنده هستند، افزود: ما تلاش داریم تعداد نیروهای حفاظتی منابع طبیعی را افزایش دهیم و ضمن افزایش نیروی انسانی از تکنولوژی های جدید برای پایش و حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌های آذربایجان شرقی استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: استاندار آذربایجان شرقی هم پیگیر افزایش نیروهای حفاظتی منابع طبیعی است و امیدوارم بزودی شاهد گشایش های خوبی در این زمینه باشیم.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در ادامه گفت: هیچ چیزی جز عشق و علاقه به طبیعت نمی‌تواند بیانگر تلاش‌های شبانه روزی جنگلبان های عزیز باشد و ما به عنوان خادم منابع طبیعی استان همه تلاش خود را برای جبران تلاش‌های این عزیزان انجام می‌دهیم.
این گزارش می‌افزاید، در پایان این مراسم از تلاش‌های جنگلبان‌ها و همیاران طبیعت در کلیبر با حضور فرماندار کلیبر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.
انتهای پیام/
همیاران طبیعت جنگلبانان واقعی هستند/ پیگیر افزایش نیروهای حفاظتی منابع طبیعی هستیم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار