فرماندار کلیبر مطرح کرد:

حفاظت از جنگل‌ها و طبیعت وظیفه همگانی است/ به همیاران طبیعت کلیبر افتخار می‌کنم

1402/05/13 - 15:01 - کد خبر: 97888 نسخه چاپی

نصر: فرماندار کلیبر گفت: طبیعت مادر ماست و طبیعت تنها جنگل‌ها نیستند، بلکه حفظ و حراست از سلامت ‌و پایداری آب، خاک و هوا وظیفه همه ماست.

به گزارش نصر، میرحسین بهادری در مراسم تجلیل از جنگلبانان و همیاران طبیعت در شهرستان کلیبر، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی جنگلبان کلیبر، افزود: تلاش‌های جهادگونه و بی ادعای جنگلبان ها و همیاران طبیعت در کلیبر در حفظ و حراست از منابع طبیعی و جنگل های ارسباران ستودنی است و این عزیزان بخصوص در آتش‌سوزی های گذشته در جنگل‌های منطقه با از جان‌گذشتگی به مصاف آتش رفتند تا از طبیعت آذربایجان حفاظت کنند.
وی ادامه داد: همیاران طبیعت کلیبر گاهی زودتر از جنگلبانان منابع طبیعی و محیط بانان حفاظت محیط زیست در حوادث آتش سوزی حاضر شدند و به تعهد و مسئولیت اجتماعی خود به نحو احسن عمل کردند.
بهادری گفت: برخی تفکرات اهریمنی و افراد سودجو با ظلم به طبیعت موجب بروز خسارات جبران‌ناپذیری به طبیعت می‌شوند و جنگلبانان و همیاران طبیعت علاوه بر حوادث طبیعی، به مقابله با این افراد نیز می‌پردازند.
وی تاکید کرد: طبیعت مادر ماست و طبیعت تنها جنگل‌ها نیستند، بلکه حفظ و حراست از سلامت ‌و پایداری آب، خاک و هوا وظیفه همه ماست. متاسفانه انسان حریص بخاطر منافع شخصی خود به طبیعت جاهلانه ظلم می‌کند و این شادابی و طراوت طبیعت را با دشنه دشمنی تخریب می‌کند.
فرماندار کلیبر گفت: غالب مردم و مسئولان ما دغدغه محیط زیست و طبیعت را دارند و با متخلفان و مخربان طبیعت و محیط زیست طبق قانون برخورد خواهند کرد.
بهادری افزود: من به همیاران طبیعت کلیبر افتخار می‌کنم و اینکه این عزیزان به طور خودجوش برای حفظ و حراست از طبیعت کلیبر و جنگل‌های ارسباران برنامه‌ریزی می‌کنند، ستودنی است و ما مسئولان باید قدر چنین مردمی را بیشتر بدانیم.
این گزارش می‌افزاید، در پایان این مراسم فرماندار کلیبر با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران منابع طبیعی استان، از تلاش‌های جنگلبان ها و همیاران طبیعت کلیبر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی کرد.
انتهای پیام/
حفاظت از جنگل‌ها و طبیعت وظیفه همگانی است/ به همیاران طبیعت کلیبر افتخار می‌کنم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار