معاون وزیر ورزش:

حضور بانوان در ورزشگاه استان‌ها اتفاق مطلوبی رقم زد

1402/05/19 - 14:11 - کد خبر: 97883 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: روز گذشته نخستین حضور استانی زنان را در ورزشگاه ها در قالب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در سیرجان استان کرمان داشتیم که این موضوع اتفاقی مطلوب در حوزه ورزش بانوان کشور رقم زده است.

به گزارش نصر، مریم کاظمی پور روز پنجشنبه در نشست رییسان و نایب رییسان هیات های ورزشی و مسئولان ورزش بانوان در شهر کرمان افزود: حضور بانوان در ورزشگاه برای نخستین بار در سطح استان ها رقم خورد و علاوه بر جلسات هماهنگی در تهران در میدان مسابقه در کنار بانوان حضور داشتم؛ این اقدام جای قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان استان دارد زیرا با شجاعت و درایت این موضوع را مدیریت کرد.
وی با اشاره به زیست‌بوم جغرافیایی آمایش سرزمینی با هدف شناسایی قهرمانان و استعددها گفت: این روزها مسایل فرهنگی، هویت آفرین و شخصیت ساز ورزش در کشور می تواند بسیار اثربخش باشد.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه معاونت قهرمانی و بانوان وزارت ورزش و جوانان ۲ بال توسعه ورزش همگانی و قهرمانی هستند گفت: به کرمان آمدم تا دغدغه هیات های ورزشی را از نزدیک پیگیری کنم.
وی عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان این روزها درگیر ۲ موضوع بزرگ از جمله بازی های آسیایی هانگژو با حضور ورزشکارانی از استان کرمان و مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس به تدریج اتفاق می افتد و تیم ها در این مسیر حرکت می کنند.
همچنین در این نشست نمایندگان و روسای هیات های ورزشی استان کرمان دغدغه های خود را اعلام کردند.
معاون وزیر ورزش و جوانان که روز گذشته وارد سیرجان شده بود با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و سایر مسئولان، از اماکن ورزشی این شهرستان و همچنین بازی گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان دیدن کردند. کاظمی پور و هیات همراه صبح امروز نیز با حضور در گلزار شهدا کرمان بر سر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای آرمیده در این مکان مقدس حضور یافتند و با آرمان شهدا و امام شعیدان تجدید میثاق کردند.
 انتهای پیام/
حضور بانوان در ورزشگاه استان‌ها اتفاق مطلوبی رقم زد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار