رئیس امور برنامه وبودجه استان‌های سازمان برنامه وبودجه تاکید کرد:

ضرورت ایفای نقش محوری سازمان‌های مدیریت وبرنامه‌ریزی درسیاستگذاری

1402/05/19 - 13:12 - کد خبر: 97876 نسخه چاپی

نصر: رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور بر ضرورت ایفای نقش محوری سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی در مدیریت و سیاستگذاری‌های کلان تاکید کرد.

به گزارش نصر، سعید توتونچی صبح پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: همزمان با استقرار تیم مدیریتی دکتر منظور، تغییرات مدیریتی در بخش‌های مختلف ستادی و استان‌ها شروع شده و این ذات کار و نشان دهنده پویایی نظام اداری است.
وی، محمد فرشکاران، رئیس پیشین سازمان را مدیری توانمند دانست که از استان شناخت کامل داشته و در چارچوب سیاستگذاری‌های تعیین شده کشور برنامه‌های سازمان را پیش می‌برد و ابراز امیدواری کرد در موقعیت جدید هم پایبند کار حرفه‌ای و تخصصی خود باشد.
توتونچی با اشاره به فراهم شدن مقدمات تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کشور، ادامه داد: لازم است ریاست جدید سازمان و همه همکاران در جهت پیشبرد برنامه‌ها و امورات سازمان با انرژی بیشتر تلاش کرده و موضوعات مختلف را به سرانجام برسانند.
رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه به نظر می‌رسد سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی به مرور زمان از نقش و قالب اصلی و واقعی خود خارج شده و تبدیل به مقسم بودجه شده اند، بر ضرورت ایفای نقش محوری سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی در مدیریت، سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان تاکید کرد.
انتهای پیام/
ضرورت ایفای نقش محوری سازمان‌های مدیریت وبرنامه‌ریزی درسیاستگذاری خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار