رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

ضرورت احیای مدل توسعه‌ای آذربایجان شرقی

1402/05/19 - 11:44 - کد خبر: 97866 نسخه چاپی

نصر: رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌ شرقی بر ضرورت احیای مدل توسعه‌ای استان تاکید کرد.

به گزارش نصر، محمد فرشکاران صبح پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: به بخش عمده‌ای از هدفگذاری‌ها و برنامه‌هایی که برای استان داشتم دست یافتم، پس در پیشگاه خداوند متعال و محضر مردم عزیز استان سربلند هستم.
وی اظهار کرد: عملکرد بنده در این مدت کاملاً شفاف بوده و معتقدم تغییر فرایندها، بازبینی نوع نگرش به شهرستان‌ها، برنامه محوری و نظارت مهمترین عواملی هستند که جلوی ریخت و پاش ها و هدررفت منابع را می‌گیرند.
وی افزود: هدفگذاری‌ها باید به سمت اتمام زیرساخت‌ها و احیای مدل توسعه‌ای استان پیش رود و معتقدم توسعه استان بدون تکمیل پروژه‌های نیمه تمام امکان پذیر نخواهد بود.
فرشکاران تصریح کرد: بنده بیش از ۲۰ سال در تهران فعالیت کرده ام اما ذاتاً تبریزی هستم و به بخش عمده‌ای از هدفگذاری‌ها و برنامه‌هایی که برای استان داشتم دست یافتم پس در پیشگاه خداوند متعال و محضر مردم عزیز استان سربلند هستم.
رئیس پیشین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، به حاشیه رفتن بحث‌های اصلی، ساختاری و اداری را یکی از چالش‌های مهم پیش روری توسعه استان دانست و گفت: در ۱۸ ماهه دوران مدیریتم نه به کسی باج دادم و نه باج گرفتم!
انتهای پیام/
ضرورت احیای مدل توسعه‌ای آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار