مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی:

تخلفات صنف طلا و جواهر در آذربایجان شرقی رو به افزایش است

1402/05/19 - 11:24 - کد خبر: 97862 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تخلفات صنف طلا و جواهر در استان رو به افزایش است، گفت: راه‌اندازی گشت‌های مشترک بازرسی برای کنترل صنف فروشندگان فلزات گرانبها در استان ضروری است.

به گزارش نصر، «صمد حضرتی» در جلسه هماهنگی تعزیرات حکومتی در ارتباط با ضوابط فلزات گرانبها، افزود: با توجه به گزارش های متعدد مردم در خصوص بروز تخلفات متعدد در این حوزه باید گشت های مشترک بازرسی با حضور در بازار طلا و جواهرات استان نسبت به بررسی این موضوع اقدام کنند.
وی با بیان اینکه گزارش های مردمی حاکی از بروز تخلفات عمده در زمینه فروش طلا و جواهرات تقلبی، گرانفروشی و کم فروشی است، اظهار کرد: اتحادیه مربوطه به تمامی اصناف زیر مجموعه خود اطلاع رسانی کرده و آنان را از موضوع مطلع کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر پس از اطلاع رسانی و اقدام اولیه نسبت به آماده سازی تیم بازرسی به همراه نفراتی از اداره کل تعزیرات حکومتی گشت مشترک راه اندازی کند.
حضرتی، ادامه داد: این گشت ها باید به صورت مستمر در بازار طلا و جواهرات حضور یافته و در صورت مشاهده تخلف، با متخلفان برخورد قانونی لازم را انجام دهند.
در سه ماه نخست امسال متخلفان حوزه کالا و خدمات در آذربایجان شرقی به دنبال رسیدگی به چهار هزار و ۹۶۸ پرونده تخلف، در واحدهای اجرای احکام به پرداخت حدود پنج هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
انتهای پیام/
تخلفات صنف طلا و جواهر در آذربایجان شرقی رو به افزایش است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار