فتح زاده در مراسم معارفه:

ضرورت استقرار چرخه بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی

1402/05/19 - 10:02 - کد خبر: 97855 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت استقرار چرخه بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.

به گزارش نصر، حیدر فتح زاده در مراسم معارفه خود ضمن تشکر از زحمات 18 ماهه دکتر فرشکاران در مدیریت سازمان اظهار کرد: بنده در سال 79 وارد سازمان شدم و تا کنون با چهار رئیس همکاری داشته‌ام که از همه این بزرگواران خاطرات خوش و تجربیات گرانبهایی به یادگار دارم.
وی افزود: استان آذربایجان شرقی با حدود 4 میلیون و 103 هزار و 727 نفر جمعیت دارای 21 شهرستان، 70 شهر و دو هزار و 731 آبادی بوده و همواره با چالش‌های توسعه یافتگی متوازن و آمایش سرزمین مواجه است.
فتح زاده تصریح کرد: یکی از دغدغه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که مرجعیت سازمان در امورات مختلف نهادینه و اهداف توسعه‌ای، آمایشی و زیست محیطی استان محقق شود.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی سازمان در کنار جذب و توزیع اعتبارات برای 23 دستگاه اجرایی، تلاش در جهت کیفی سازی منابع، توجه به توسعه صنایع معدنی، گردشگری و استقرار چرخه بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.
انتهای پیام/
ضرورت استقرار چرخه بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار