خبر/

اولین گردهمایی ۱۰۰ مدیر برتر آسانسور در تبریز

1402/05/18 - 16:04 - کد خبر: 97833 نسخه چاپی

نصر: نخستین گردهمایی مدیران برتر صنعت آسانسور با حضور شرکت های برتر در مجتمع فنی و حرفه ای تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، نخستین گردهمایی مدیران برتر صنعت آسانسور با استقبال فعالان این صنعت روز پنجشنبه در مجمتع فنیو حرفه ای تبریز برگزار شد.
در این مراسم، نوید فرشباف، مدیرعامل شرکت ایمن موتور تبریز در گفتگو با نصر در خصوص برگزار این همایش گفت: در حالت کلی برگزاری چنین همایش هایی می تواند مفید واقع شود چراکه در شهر تبریز تولیدکنندگان بسیار زیادی در صنعت آسانسور فعالیت می کنند.
وی در ادامه افزود: تشکیل ائتلاف در این صنف در شهر اولین ها می تواند باعث رشد صنعت آسانسور شود چر که یک صنعت پیشران محسوب می شود و جایگاه صنعت آسانسور را ارتقا می دهد.


 
فرشباف در خصوص جایگاه تبریز در این صنعت اظهار داشت: یکی از سخت ترین بخش های این صنعت تولید موتور آسانسور است که در دنیا نیز معدود کشورهایی می تواند دست به این اقدام بزنند اما در همین زمینه تلاش می کنیم پیشرو باشیم و حرف های زیادی در تولید و رشد آسانسور داشته باشیم.
در ادامه صابر پرنیان، رئیس اسبق سازمان صمت استان نیز با تمجید از برگزاری چنین همایش هایی در تبریز گفت: صنعت آسانسور جایگاه بسیار مهمی در حوزه صنعت ساختمان دارد و باتوجه به اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از استان پیشرو در این صنعت است لذا از لحاظ کیفی، استاندار سازی، اسمنی و رفاه و خدمات پس از فروش باعث پیشرفت این حوزه خواهد شد.


 
پرنیان افزود: برگزار چنین همایش هایی سبب پیشرفت اقتصاد استان شده و موجب ثروت آفرینی می شود.
وی در خصوص جایگاه صنعت آسانسور تبریز در سطح کشور خاطرنشان کرد: صنعت آسانسور تبریز پیشرفت خوبی در سطح کشور داشته و رتبه اول کشور را دارد و آسانسور های با کیفیتی تولید می شود اما بازهم می تواند بهتر شود و با محصولات خارجی رقابت کند.


 
وی در پایان بیان کرد: در صورت ادامه این روند می توانیم در بازار کشور های اطراف ورود کنیم و این در صورتی رخ می دهد که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم با قیمت مقرون به صرفه به دست مشتری برسد.


 
انتهای پیام/
اولین گردهمایی ۱۰۰ مدیر برتر آسانسور در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار