سرپرست فدراسیون تنیس؛

مسابقات تنیس سطح A آسیا در کیش برگزار می‌شود

1398/09/27 - 16:38 - کد خبر: 9779 نسخه چاپی

نصر: سرپرست فدراسیون تنیس از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات تنیس سطح A آسیا در کیش خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، مجمع انتخاباتی هیأت تنیس استان زنجان با حضور رئیس فدراسیون در زنجان برگزار شد.
مجمع انتخاباتی هیأت تنیس استان زنجان به علت استعفای حسین آقاجانلو رئیس قبلی هیأت تنیس برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سه کاندیدایی که برای ریاست هیأت تنیس اعلام آمادگی کرده بودند، گزارشی از برنامه‌های خود برای ریاست این هیأت ارائه کردند.
اما قبل از برگزاری انتخابات حنانه سقطچی یکی از کاندیداها انصراف خود را از ریاست اعلام و در نهایت انتخابات بین هومن ثبوتی و سعید فتاحی برگزار شد.
در پایان رای گیری هومن ثبوتی با کسب 15 رای از 17 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیأت تنیس استان زنجان به مدت چهار سال انتخاب شد.
سرپرست فدراسیون تنیس در این جلسه با اشاره به اینکه در طول یک دهه اخیر شاهد سقوط جایگاه تنیس ایران در سطح آسیا بودیم، اظهار کرد: با این وجود در رقابت‌های اخیر تنیس زیر ۱۴ سال آسیا، نتایج درخشانی کسب شد.
احمد نامنی با اشاره به اینکه همین موضوع آغاز خوبی برای توسعه این ورزش در رده‌های سنی پایه است و بی‌شک نقش آموزش در این حوزه تاثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: در همین راستا باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
سرپرست فدراسیون تنیس از رایزنی برای میزبانی رقابت‌های سطح A آسیا به میزبانی کیش طی بهمن‌ماه امسال خبر داد و گفت:کمک‌های خوبی از سوی فدراسیون جهانی تنیس دریافت شده است که این کمک‌ها در راستای اهتمام به برنامه‌های پایه‌ای فدراسیون استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه معمولا زمین‌های تنیس در بهترین مکان‌های شهر ایجاد شده است و تا به امروز بیش از هفت دهه از عمر این ورزش در ایران می‌گذرد که این خود حاکی از جایگاه رفیع این ورزش است، اضافه کرد: با این حال امروز شاهد استفاده بهینه آنچنانی از ظرفیت این ورزش در کشور نیستیم.
در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به جایگاه تنیس در استان زنجان و اقدامات صورت گرفته در این رشته ورزشی اظهار کرد: تنیس جزو رشته‌هایی است که می‌توان به عنوان قطب در سطح کشور در آن مطرح شد.
علی خلیلی با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در رشته ورزشی تنیس بیان کرد: به خاطر همین ظرفیت‌ها، معتقدیم که استان زنجان می‌تواند به جایگاه خوبی در این رشته دست پیدا کند.
وی تصریح کرد:  اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در حد توان خود از هیأت تنیس استان زنجان حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.
انتهای پیام/
مسابقات تنیس سطح A آسیا در کیش برگزار می‌شود خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار