فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تجهیزات مراقبت از مرزهای کشور پیشرفته است

1402/05/17 - 17:12 - کد خبر: 97775 نسخه چاپی

نصر: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی ارتش با اقتدار و تجهیزات پیشرفته در مرزها بویژه شمال‌شرق کشور و مرز مشترک با افغانستان مستقر است.

به گزارش نصر، امیرسرتیپ کیومرث حیدری روز سه‌شنبه در حاشیه آیین پایانی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: با مرزبانی های پیشرفته و مکانیزه شاهد برقراری امنیت پایدار هستیم.مشترک با افغانستان هم با تجهیزات مکانیزه و بسیار پیشرفته از جمله سنسور، انواع دوربین، بالن و پهباد مراقبت می‌شود.
وی ادامه داد: دشمنان بدانند در رکاب ولی امر مسلمین جهان آماده هستیم و مطمئن باشند همانگونه که از توطئه های قبلی خود مبنی بر کودتا و جنگ تحمیلی راه بجایی نبردند به برکت ولایت فقیه در آینده هم به اهداف خود نخواهند رسید و نظام ما در آینده شاهد نابودی تمام دشمنان خود خواهد بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در طول سال رزمایشهای تخصصی و عمومی مختلفی برگزار می کنیم، افزود: امروز هم یک رزمایش یگانهای مستقر در نیروی زمینی در منطقه تربت‌جام برگزار شد و آخرین دستاوردهای دفاعی و قابلیت در این رزمایش ارائه شد.
بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم زنان شاغل و خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ۱۴ مرداد در مشهد آغاز شد و در این مسابقات ۲۵۰ نفر از برگزیدگان هفت منطقه نیروی زمینی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش تا امروز با هم رقابت کردند.
انتهای پیام/
تجهیزات مراقبت از مرزهای کشور پیشرفته است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار