رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در تبریز

1402/05/17 - 16:07 - کد خبر: 97767 نسخه چاپی

نصر:  رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ سارق سابقه دار، با ۱۷ فقره سرقت خانه باغ و کارگاه تولیدی به ارزش هشت میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ محمد تقی سلطانی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه باغ ها، کارگاه‌ها و کارخانه‌های کوچک در شهر تبریز، بلافاصله پیگیری اقدامات کشف به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، در نهایت متهمان را شناسایی و با تلاش شبانه روزی، آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تحت اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۱۷ فقره سرقت اعتراف و پرونده به همراه متهمان به دادسرا ارسال و با صدور قرار تامین قضائی روانه زندان شدند.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان از شهروندان درخواست کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس در حفاظت از اموال و دارایی‌های خود حتما مالکان برای اماکن خود نگهبان گمارده و از حفاظت فیزیکی و اجرای حصار در ابتدای ساخت و سازها غافل نشوند.
انتهای پیام/
دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار