معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان؛

ایده های خلاقانه نیاز های اساسی هر جامعه است

1402/05/17 - 15:28 - کد خبر: 97766 نسخه چاپی

نصر: معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با حضور در جلسه رویداد نما گفت: ایده های خلاقانه یکی از نیاز های اساسی هر جامعه ای بوده و ایده های خلاقانه باعث تبدیل یک اثر معمولی به یک هنر جهانی می شود.

به گزارش نصر، وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با حضور در جلسه رویداد نما گفت: ایده های خلاقانه یکی از نیاز های اساسی هر جامعه ای بوده و ایده های خلاقانه سبب شده است که بازار تبریز تنها یک بنای معمولی نباشد بلکه این اثر تبدیل به یک هنر جهانی شود.
وی در ادامه افزود: انسان هایی هنر را خلق می کنند که از علم خود فراتر روند و اثرات چنین انسان هایی همواره در جهان شناخته می شود.
یامین پور با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت انسان اظهار داشت: شکل گیری روابط میان فردی معمولا در دو سطح قرار دارد که شامل اخلاق حرفه ای و کرامت درونی انسان ها می باشد که کرامت درونی هسته اصلی اخلاق حرفه ای را تشکیل می دهد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص مشارکت های اجتماعی تصریح کرد: مشارکت اجتماعی یک کنش جمعی بوده و در آن افراد مجموعه یاد می گیرند چگونه همکاری کنند و یک تشکل اجتماعی را تشکیل دهند.
وی افزود : برای تشکیل اخلاق حرفه ای کار نیازمند کرامت انسانی هستیم و این اتفاق بدون کرامت انسانی به نتیجه نخواهد رسید.
یامین پور در پایان گفت: اخلاق اجتماعی و فردی یک اصل دارد که بر اساس آن افراد نباید خود رای و خودپسند باشند و از بخل نفس پیشگیری نمایند.
انتهای پیام/
ایده های خلاقانه نیاز های اساسی هر جامعه است حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار