فرماندار خبر داد:

از ایجاد رشته پزشکی تا بزرگ‌ترین پل معلق خاورمیانه در شهرستان سراب

1402/05/17 - 11:48 - کد خبر: 97749 نسخه چاپی

نصر: فرماندار سراب از ایجاد رشته پزشکی در شهرستان سراب از بهمن‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: رشته پزشکی در استان فقط در دو شهر تبریز و مراغه وجود داشت که امسال این رشته در سراب نیز ایجاد شده است.

به گزارش نصر، علی جهانی، فرماندار شهرستان سراب امروز در جمع خبرنگاران استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: دشمن در حال ایجاد توطئه در کشور است و سعی دارد تا توفیقات انقلاب را پنهان نگه دارد ولی قطعا رسانه‌ها می‌توانند با نشان دادن این اتفاقات، توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.
وی با بیان اینکه سعی بر آن است تا از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، افزود: شهرستان سراب دارای پتانسیل‌های زیادی است و شهری علامه‌پرور است و شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرده است.

کشاورزی سراب دست نخوره باقی مانده است
فرماندار سراب افزود: سراب بکر مانده است و سرمایه‌گذاری در آن کمتر رخ داده است زیرا در بخش کشاورزی دارای ظرفیت‌های زیادی است که دست نخورده مانده است؛ برای مثال شاید در بخش ماهی و گندم و کشاورزی دارای رتبه اول باشیم ولی همچنان بخش اعظم ظرفیت کشاورزی مانده است.
وی به سرمایه‌گذاری در بخش دام‌پروری اشاره کرده و گفت: در حال حاضر پنج بخش برای دامپروری ایجاد شده است و در حدود ۱۰ هزار راس دام پرورش خواهد یافت.

بزرگترین پل معلق در خاورمیانه
جهانی با اشاره به سرمایه‌گذاری در بخش گلخانه در سراب، گفت: سه سرمایه‌گذاری نیز در حوزه گردشگری در سراب ایجاد شده که یکی از آنها ایجاد بزرگترین پل معلق در خاورمیانه است. 
وی ادامه داد: در بخش‌های آب گرم نیز سرمایه‌گذاری انجام گرفته است که قطعا با طی مراحل برکات خوبی برای استان خواهد داشت. 
فرماندار سراب خاطرنشان کرد: در سراب اتحاد وصف‌ناپذیری برای رشد شهر وجود دارد چراکه ایجاد 120 هکتار زمین گلخانه، طرح بوم گردیف آب گرم و غیره گواه این امر است.
وی با تاکید بر راه‌سازی ۲۰ مسیر روستایی در سراب و کسب رتبه اول در این بخش، گفت: ۱۵ پروژه خانه بهداشت، ایجاد رشته پزشکی از بهمن ماه سال جاری در شهرستان سراب از دیگر فعالیت‌های مهم در این شهرستان است.
جهانی با درخواست از ابزار رسانه در معرفی ظرفیت‌های استان و شهرستان سراب، گفت: دشمن هدف دارد تا مردم ناامید شود و از این‌رو خبرنگاران و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در این خنثی‌سازی توطئه دشمنان دارند.
وی با اشاره به واحدهای صنعتی بازدید شده توسط خبرنگاران گفت: همه این بخش‌ها اعم از واحد ریسندگی، تولید مربا و عسل، تولید شیر و غیره هرکدام یک قدرت بزرگ و ظرفیت برای معرفی هستند که باید به گوش مردم برسد.
 انتهای پیام/
از ایجاد رشته پزشکی تا بزرگ‌ترین پل معلق خاورمیانه در شهرستان سراب خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار