مدیر کل بیمه تامین اجتماعی در تحریریه نصر تاکید کرد:

خبرنگاران تجسم امانت و مسئولیت

1402/05/17 - 14:31 - کد خبر: 97722 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل بیمه تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در آستانه روز خبرنگار مهمان تحریریه نصر شد و ضمن اهداء لوح سپاسی از تلاش این رسانه تقدیر کرد.

به گزارش نصر، یونس دباغ صادقی پور در آستانه روز خبرنگار با حضور در دفتر آژانس خبری تحلیل نصر ضمن تبریک فرا رسیدن 17 مرداد ماه "روز خبرنگار" از همدلی و همراهی اصحاب رسانه، اهل قلم و فعالان خبری این مجموعه با اداره‌ کل تأمین‌اجتماعی استان تقدیر و قدردانی کرد و گفت: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گران‌بها برای پاسداشت زحمات این قشر فرهیخته و آگاهی بخش جامعه است.
وی با بیان اینکه سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران هستند، افزود: خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و قطعا وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خود هستند، در عمق جامعه زندگی می‌کنند.
 

دراین لوح سپاس که به امضای "یونس دباغ صادقی پور"  مدیر کل بیمه تامین اجتماعی آذربایجان شرقی رسیده، خطاب به مدیر مسئول نصر آمده است:
بردار ارجمند جناب آقای حاج امیرکریم زاد شریفی
مدیریت محترم پایگاه تحلیلی خبری نصر نیوز
روز خبرنگار، روزی است که گویی قلم، این مقدس ترین عامل سوگند آسمانی بار دیگر به مظهر درخششی تبدیل شده که حکایت گر زندگی تابناک رهپویانی می شود که همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته اند.
روز خبرنگار سرود ماندن در ورطه نوشتن حکایت پابرجایی در دنیای کلمات و واژه ها  عامل تابندگی دگرباره اندیشه های انسانی است.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گران بهاست، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدییم کردند.
خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد دلسزی و وظیفه اند.
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش، هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از همدلی و همراهی اصحاب رسانه با اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، فرارسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه اهل قلم و فعالان خبری تبریک و تهنیت عرض نموده آرزومندم در سایه قلم های روشنگر آگاه هشدار دهنده دلسوز آینده ای روشن تر و پرامید در انتظار جامعه باشد.
تحقق اهداف و تداوم توفیقات حضرتعالی را از خدواند منان مسئلت دارد.
یونس دباغ صادقی پور
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی
انتهای پیام/
خبرنگاران تجسم امانت و مسئولیت گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار