با حضور معاون علمی فناوری ریاست جمهوری؛

کارخانه‌شرکت شیمی صنعت رشد سهند افتتاح شد/ آذربایجان شرقی مهد دانش و پیشرفت است

1402/05/16 - 18:14 - کد خبر: 97721 نسخه چاپی

نصر: معاون علمی فناوری رئیس جمهور گفت: حمایت گسترده از شرکت‌های دانش بنیان جهت زمینه سازی برای تحقیق ‌توسعه فناوران همان هزینه برای مسیر پیشرفت کشور است.

به گزارش نصر، دهقانی فیروز آبادی امروز طی بازدید از کارخانه شرکت شیمی صنعت رشد سهند، در گفت ‌گو با نصر به ظرفیت‌ها و توانایی‌های نیروی انسانی آذربایجان شرقی و تبریز در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌ آپ‌ها اشاره کرد و گفت: ظرفیت نیروی انسانی تبریز و آذربایجان شرقی در دنیا بی‌نظیر و قابل تقدیر است؛ لذا لازم‌است تا توجه ویژه محوری به این استان داشته باشیم.
وی تاکید کرد: آذربایجان شرقی ‌و تبریز مهد دانش و پیشرفت است.
فیروز آبادی افزود: ترکیب شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ ها باهم می‌تواند اتفاق بزرگی را رقم بزند.
وی ابراز کرد: حمایت گسترده از شرکت‌های دانش بنیان جهت زمینه سازی برای تحقیق ‌توسعه فناوران همان هزینه برای مسیر پیشرفت کشور است.
 

معاون علمی فناوری رئیس جمهور، اذعان کرد: کارخانه شیمی صنعت رشد سهند نیز نمونه بارز یک‌شرکت دانش بنیان موفق است که از پل های دانشگاهی عبور کرده و گام بزرگی در راستای تجاری سازی محصول فناور خود برداشته است و با فراهم نمودن زمینه اشتغال برای جوانان کشور، شعار ایده تا عمل را به واقعیت رسانده است.
‌فیروز آبادی ادامه داد: حضور چنین شرکت‌های دانش بنیان در عرصه های بین الملل، برای کشور افتخارآفرینی ایجاد خواهد کرد و ما در صدد حمایت از این شرکت ها هستیم.
وی افزود: این سفر نیز در خصوص برنامه ریزی جهت حمایت ویژه این استان است و به همین دلیل می‌خواستم خودم از نزدیک با نمونه هایی از شرکت های دانش بنیان در تبریز دیداری داشته باشم.
انتهای پیام/
کارخانه‌شرکت شیمی صنعت رشد سهند افتتاح شد/ آذربایجان شرقی مهد دانش و پیشرفت است سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار