مربی تیم فوتبال تراکتور؛

برای سه امتیاز می جنگیم

1398/09/27 - 15:57 - کد خبر: 9772 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور با تأکید بر اینکه فردا برای سه امتیاز می‌جنگیم، گفت: تراکتور واقعی را طی هفته‌های آتی می‌سازیم.

به گزارش نصر، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: با توجه به جدول لیگ برتر، نفت مسجد سلیمان نتایج خوبی طی هفته‌های گذشته گرفته و کادرفنی و تیم خوب و قدرتمندی دارد؛ از این رو بازی سختی داریم و امسال این تیم شکستی متحمل نشده است.
وی ادامه داد: جا دارد ار تک تک بازیکنان تشکر کنم، بعد از بازی با فولاد به آرامش رسیده‌ایم. به این موضوع واقف هستیم که ما تراکتور هستیم و می‌خواهیم از این مرحله گذر کنیم. هواداران ما را کمک کرده و همراهی کنند تا سه امتیاز بازی را به دست آوریم.
الهامی خاطرنشان کرد: شرایط به شکلی است که ما فردا جای هیچ گونه ریسکی نداریم و ضرورت دارد با تمام توان و پتانسیل سه امتیاز بازی را به داشته‌هایمان اضافه کنیم.
وی با بیان اینکه بازی قبلی زمان کافی برای کار کردن نداشتیم، گفت: تمرینات خوبی این هفته پشت سر گذاشته‌ایم و بنده روند رو به رشد را حس کردم.
همه برای شکل دادن تیم خوب برای هواداران هم قسم شده‌ایم و البته زمان زیادی برای تشکیل تراکتور واقعی نیاز است که معتقدم هواداران می‌توانند این زمان را کاهش دهند.
الهامی در خصوص وضعیت تیمش، بیان کرد: بنده در خصوص مصدومان تیم صحبت نمی‌کنم؛ چرا که امکان دارد تا فردا به شرایط بازی برسند. احسان حاج صفی تنها محروم تیم ما برای بازی با نفت مسجد سلیمان است.
مربی تراکتور تأکید کرد: بنده بچه آذربایجان بوده و مثل سرباز در خدمت مردم هستم؛ تنها سربلندی تراکتور برای ما مهم است و اینکه بعد از بازی چه اتفاقاتی می‌افتد، کاری ندارم. تنها خواسته‌ی من سربلندی و رضایت هواداران است.
وی با بیان اینکه هر تیمی در نقل و انتقالات فعل و انفعالاتی خواهد داشت، گفت: تراکتور بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران را داشته و بسیاری از تیم‌ها آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارند.
راضی نیستم حتی یک نفر هم از جمع ما جدا شود و هیچ تیمی از نظر نفرات قابل قیاس با تراکتور نیست.
الهامی در خصوص وضعیت کادرفنی تیم، بیان کرد: طبیعتاً یک تیم قدرتمند کادرفنی قوی می‌خواهد، ولی باتوجه به فشردگی رقابت‌ها، هنوز نفراتی را به طور قاطع به کادر اضافه نکرده‌ایم و تنها از برخی‌ها کمک می‌گیریم.
وی خاطرنشان کرد: ایران از نظر پزشکی کشور مطرحی در سطح دنیا بوده و معتقدم بازیکنان مصدوم نباید برای درمان به خارج از کشور بروند.
تیم پزشکی تراکتور بسیار قدرتمند بوده و باید از توان پزشکان و ماساژورهای تیم خودمان برای درمان مصدومیت بازیکنان استفاده کنیم.
الهامی ادامه داد: لیگ برتر برای من از روز جمعه شده و می‌خواهم در این سه بازی آتی بهترین عملکرد را داشته باشم تا تراکتور و همشهریانم سربلند شود.
انتهای پیام/
برای سه امتیاز می جنگیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار