استاندار زنجان؛

سهم زنجان در طرح اقدام ملی مسکن به 10 هزار و500 واحد افزایش یافت

1398/09/27 - 15:48 - کد خبر: 9771 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: با پیگیری های انجام شده پنج هزار واحد دیگر به سهم این استان در طرح اقدام ملی تولید مسکن اضافه شد و در مجموع سهم زنجان در این طرح به بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد رسید.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی که در شهرستان خدابنده برگزار شد به ضرورت یافتن راهکاری برای بهره مندی مردم شهر قیدار از طرح مسکن ملی تاکید کرد و افزود: حیف است که مردم این شهر به دلیل مسائل اوقافی بودن محدوده شهر، از طرح ملی مسکن بی بهره بمانند.
وی با بیان اینکه نصف گندم استان در شهرستان خدابنده تولید می شود، اظهار داشت: در صورت ایجاد صنایع تبدیلی، این شهرستان می تواند توسعه یافته تر شود.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر وزیر نیرو و وزیر صنعت به استان زنجان و شهرستان خدابنده اشاره کرد و ادامه داد: در خصوص سد تالوار وزیر نیرو قول داد تا برای حل مسائل آن اقدام کند.
وی افزود: در سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز مصوبه های خوبی برای شهرستان خدابنده تصویب شده که از جمله آنها می توان به اجرای دو طرح در حوزه صنایع تبدیلی و حل مشکل مجوز ناحیه صنعتی بزینه رود به مساحت ۱۵ هکتار اشاره کرد.  
استاندار زنجان همچنین به پی گیری مسائل حوزه معادن در خدابنده اشاره کرد و افزود: کسی حق ندارد خارج از مجوز، از معادن برداشت کند و در این خصوص کمیته ای برای رصد فعالیت ها تشکیل شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح توسعه منظومه های روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح به شرط اجرا، کار بسیار ارزشمندی است.
حقیقی با بیان اینکه طرح منظومه های روستایی برای همه شهرستان های استان تهیه شده است، گفت: برای پیشبرد بهتر برنامه ها، باید نقشه راه ترسیم شود چرا که بدون داشتن نقشه، نمی شود کاری انجام داد.   
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اتمام مرحله چهارم انتخابات که شامل بررسی صلاحیت های داوطلبان در هیات های اجرایی بود، اشاره کرد و گفت: پس از این مرحله بررسی صلاحیت دواطلبان به مدت ۲۰ روز در هیات های نظارت در حال انجام است.
وی به ضرورت رعایت کامل اصل بی طرفی دست اندرکاران انتخابات تاکید کرد و اظها داشت: سلامت، رقابت، شکوه و امنیت باید با نام قانون و با اقتدار در انتخابات اجرا شود.
حقیقی با بیان اینکه هیچ کس حق زیاده خواهی فراتر از قانون در انتخابات را ندارد، افزود: حضور حداکثری مردم اصل مهم در انتخابات است. 
انتهای پیام/
سهم زنجان در طرح اقدام ملی مسکن به 10 هزار و500 واحد افزایش یافت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار