استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

برطرف سازی نواقصات انباشته شده سال های گذشته ورزشگاه یادگار امام

1402/05/16 - 15:52 - کد خبر: 97699 نسخه چاپی

نصر، استاندار آذربایجان شرقی گفت: نواقصی که در طول سال های اخیر انباشته شده بود امسال برطرف خواهد شد و رفع این نواقص می تواند آرامشی برای هواداران و ورزشکاران مهمان ایجاد کند.

به گزارش نصر، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استانی روز دوشنبه 16 مرداد ماه 1402 از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز بازدید کرد. 
عابدین خرم در حاشیه این بازدید گفت: مردم فوتبال دوست استان همواره انتظار دارند ورزشگاهی متناسب با شان تماشاگران داشته باشند که در همین زمینه سه فاز عملیاتی برای این مجموعه تعریف شد.
وی در ادامه افزود: در فاز اول پروژکتورها، رختکن ها، موتور خانه ها و مسیرهای رفت وآمد سال گذشته تکمیل شد اما امسال نیز پیست تارتان مورد تعویض قرار گرفت که پیشرفت خوبی داشته و در مرحله اتمام قرار دارد. همچنین تقویت چمن امسال صورت گرفت که از لحاظ کیفی وضعیت بهتری دارد. مورد دیگر سکوهای هواداران است که تخریب شده بود و در حال تعمیر قرار دارد. علاوه بر آن قرارداد گیت های ورودی ورزشگاه بسته شده و در سه مسیر نصب خواهد شد تا تماشاگران در وضعیت مناسب وارد ورزشگاه شوند.
استاندار با بیان اینکه تمامی اقدامات با سرعت خوبی در حال پیشرفت است، خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود بخش های مهم این بازسازی تا شروع رقابت ها به اتمام برسد و این روند در طول فصل ادامه خواهد داشت.
عابدین خرم تصریح کرد: امیدواریم این ورزشگاه با تغییرات صورت گرفته بتواند میزبان شایسته رقابت های آسیایی باشد که در همین زمینه اقدامات ظریفی انجام شده است.
وی در پایان گفت: نواقصی که در طول سال های اخیر انباشته شده بود امسال برطرف خواهد شد و رفع این نواقص می تواند آرامشی برای هواداران و ورزشکاران مهمان ایجاد کند.
انتهای پیام/
برطرف سازی نواقصات انباشته شده سال های گذشته ورزشگاه یادگار امام حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار