به همت مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی صورت گرفت؛ 

برگزاری جشنواره " وقت طلاست" در آذربایجان شرقی 

1402/05/16 - 10:34 - کد خبر: 97678 نسخه چاپی

نصر: جشنواره " وقت طلاست" به ابتکار مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در راستای ایجاد رقابت بین شعب استان و افزایش سطح ضریب نفوذ مشتریان و حرکت شعب به سمت بانکداری نوین در حال اجرا است. 

به گزاش نصر، مسعود کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان  در همایش روسای شعب استان با اشاره به اجرای این طرح اظهار داشت: در شرایط کنونی که بسیاری از فعالیت ها و خدمات در بستر فضای مجازی و به صورت هوشمند صورت می گیرد شعب بانک نیز باید در مسیر افزایش سهم خدمات الکترونیک بین مشتریان بیش از پیش فعال شوند. 
وی ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت های مناسب در بانک توسعه تعاون مبنی بر ارایه خدمات الکترونیک وجود دارد و این امر بهترین فرصت برای افزایش ضریب نفوذ مشتریان در این حوزه است. 
کردستانی برگزاری جشنواره " وقت طلاست" را یک فرصت رقابتی بین شعب به منظور افزایش سهم ضریب نفوذ مشتریان در دستیابی به اهداف بانکداری نوین خواند و اضافه کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح رقابت بسیار ارزشمندی بین شعب استان ایجاد شده است. 
وی اجرای این طرح را در راستای کاهش حضور فیزیکی مشتریان در شعب ، افزایش توان شعب در ارایه خدمات و پاسخ دهی به مشتریان بسیار مهم خواند و گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ بانکداری نوین ( تلفن بانک، همراه بانک، پیامک بانک، اینترنت بانک) در میان مشتریان به مدت دو ماه از اول تیرماه لغایت پایان مرداد ماه اجرا می شود. 
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی اضافه کرد: به شعبی که در این مدت موفق به کسب نمره ( ضریب ) سطوح بندی گروه های خود و حفظ و افزایش آن در مدت دوره شوند؛ اضافه کار تشویقی منظور و پرداخت خواهد شد. 
این گزارش حاکی است؛ در حال حاضر شعبه زرین تبریز با ضریب نفوذ 57 درصد بالاترین تعداد مشتریان الکترونیک را دارد؛ همچنین شعب ولیعصر تبریز و هشترود به ترتیب با 44 و 39 درصد ضریب نفوذ رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.
انتهای پیام/
برگزاری جشنواره نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار