رئیس سازمان بازرسی کشور:

ضرورت جلوگیری از خسارت قطع برق به واحدهای تولیدی

1402/05/15 - 21:52 - کد خبر: 97671 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواستار اتخاذ تدابیری از سوی مسئولان برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به واحدهای تولیدی به دلیل قطع برق، شد.

به گزارش نصر، دکتر ذبیح‌الله خدائیان یکشنبه ۱۵ مرداد در حاشیه شورای اداری شهرستان لامرد به خبرنگاران گفت: مسائل و مشکلات طرح شده از سوی مسئولان در جلسه شورای قضایی با حضور رئیس قوه قضاییه مطرح خواهد شد.
او با اشاره به بازدیدش از کارخانه آلومینیوم لامرد، بیان کرد: این کارخانه ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه دارد، لذا باید مسئولان و سهامداران برای استفاده از این ظرفیت‌ها برنامه ریزی کنند.
خدائیان در خصوص قطع برق شهرک‌ها و واحدهای صنعتی و خسارت‌های وارده به تولید، گفت: متاسفانه در فصل تابستان به دلیل کمبود تولید انرژی، شاهد قطعی برق در واحدهای تولیدی هستیم و بعضا واحدهای انرژی بر با مشکلات عدیده‌ای روبه رو می‌شوند که در این راستا ضرورت دارد مسئولان امر تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه برق در واحدهای تولیدی نقش مهمی دارد از مسئولان امر خواست با برنامه ریزی از ورود خسارت ناشی از قطعی برق جلوگیری کنند.
خدائیان قول مساعد داد که جمع بندی تمام مسائل و مشکلات را در جلسه آتی قوه قضاییه طرح و برای پیگیری رفع آنها بر اساس وظیفه ذاتی سازمان بازرسی اقدام کند.
معاون قوه قضائیه با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور یک دستگاه نظارتی است، یادأور شد: این سازمان صلاحیت ورود به موضوعات مختلف برای رفع مسائل و مشکلات را دارد و از هیچگونه تلاشی برای حمایت از تولید دریغ نخواهد کرد.
انتهای پیام/
ضرورت جلوگیری از خسارت قطع برق به واحدهای تولیدی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار