مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در تحریریه نصر:

مطالبه‌ گری و تاثیرگذاری دو‌ ویژگی اصلی نصر | برخورد با هرگونه اعمال فشار علیه رسانه‌های مطالبه گر

1402/05/15 - 10:39 - کد خبر: 97615 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی مطالبه‌گری مستقل و بی‌طرفانه و تاثیرگذاری را ویژگی‌های اصلی آژانس خبری تحلیلی نصر عنوان کرد.

به گزارش نصر، سید محمد حسین بلاغی همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت و در آستانه روز خبرنگار در تحریریه نصر حضور و با مدیرمسئول و اعضای تحریریه این آژانس خبری گفت و گو کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، آژانس خبری تحلیلی نصر را رسانه‌ای دغدغه‌مند و حساس به مطالبات مردمی و عامل اثرگذار بودن این رسانه را رعایت اصول اطلاع‌رسانی و‌امانت داری عنوان کرد.
او جریان‌سازی و مطالبه‌گری صریح و بی‌طرفانه نصر را از دیگر ویژگی‌های مهم این رسانه مردمی عنوان کرد و گفت: نحوه به ثمر رساندن جریان‌های خبری و مطالبه‌گری مقوله‌ای بسیار مهم است که نصر طی ۱۵ سال فعالیت خود، ثابت کرده است که به معنای واقعی مستقل و بی‌طرفانه به طرح موضوعات می‌پردازد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی رسانه و مطبوعات را صدای مردم و جامعه عنوان و هرگونه فشار و تهدید‌های رقیبانه را محکوم کرد و گفت: نهاد نظارتی بر عملکرد رسانه‌ها و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، لذا رسانه‌ها با نظارت این نهاد به فعالیت می‌پردازند، به همین سبب با رعایت اصل انتقاد‌پذیر بودن، با هرگونه تهدید رقیبانه برای رسانه‌هایی که به خوبی به رسالت خود می‌پردازند، برخورد خواهیم کرد.
بلاغی ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه همیشه پویا، تأکید کرد: خبرنگاران عینک روشنگری جامعه هستند، محدودسازی نگاه و قلم خبرنگار یعنی ایجاد فاصله بین مردم و دولت، لذا این اداره کل همواره در صدد است تا جایگاه خبرنگاران در جامعه به طور کامل حفظ و رعایت شود.
این گزارش حاکی است؛ حسن گلی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست با اشاره به تفاهم نامه همکاری نصر با خبرگزاری حرفه ای آناتولی گفت: انعقاد چنین تفاهم نامه‌هایی در راستای اثرگذاری فراملی و منطقه ای یک رسانه بسیار مهم و‌حائز اهمیت است؛ ضمن تبریک به نصر در خصوص گسترش سطح نفوذ رسانه ای خود امیدواریم این تاثیر گذاری و تاثیرپذیری دو طرفه باشد.
وی ابراز امیدواری کرد با تداوم روند فعلی نصر در آینده نزدیک شاهد تحول در سطح اثرگذاری نصر در منطقه خواهیم بود.
گزارش نصر می افزاید؛ امیر کریم زاد شریفی؛ مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر نیز در این نشست ضمن قدردانی از حضور مدیر کل فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی استان و‌ هیات همراه در تحریریه نصر گفت: خدای را شاکریم که بر اساس ارزیابی وزارت فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی از لحاظ کیفی به عنوان برترین رسانه استانی کشور انتخاب شدیم و این حاصل نمی شد مگر با انعکاس چهره واقعی رسانه ها از سوی اداره کل فرهنگ و‌ارشاد اسلامی استان.
وی ادامه داد: همواره تلاش کرده ایم نصر یک رسانه فراحزبی بوده و با انعکاس صدای ملت پاسخی امیدآفرین برای آنان از خادمان نظام اخذ کنیم.
کریم زاد اذعان داشت: اگرچه این ناملایمات روز به روز علیه رسانه های اثرگذار و‌ مردمی بیشتر می شود؛ امیدواریم با درک تخصص همکاران رسانه ای شاهد کاهش این ناملایمات و برخی بی اخلاقی های رسانه ای از سوی برخی نهادها و‌ سازمان ها باشیم.
انتهای پیام/
مطالبه‌ گری و تاثیرگذاری دو‌ ویژگی اصلی نصر | برخورد با هرگونه اعمال فشار علیه رسانه‌های مطالبه گر نویده رئوف فرد

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار