مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز خبر داد:

استقبال مالکان تاکسی‌های فرسوده از طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز

1402/05/14 - 23:18 - کد خبر: 97593 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از ثبت ۵۵۰ درخواست نوسازی جدید طی چهار ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش نصر، عبدالرحیم قاصدی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به آغاز دور جدید فرایند نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز، مالکان خودروهای تاکسی مدل ۹۱ و پایین‌تر از آن می‌توانند با مراجعه به سامانه تاکسیرانی شهرداری تبریز اقدام به ثبت‌نام کنند.
وی افزود: طی چهار ماه نخست سال جاری ۵۵۰ درخواست نوسازی جدید صورت‌گرفته که نشان از استقبال مالکان خودروهای تاکسی فرسوده دارد.
قاصدی خاطرنشان کرد: از دو هزار و ۴۰۰ درخواست نوسازی سال گذشته، یک‌هزار تاکسی جدید تحویل مالکان داده شده و پیش‌فاکتور یک هزار و ۴۰۰ تاکسی دیگر در حال صدور است.
وی اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت خودروهای تاکسی از سوی شرکت خودروساز، با پیشنهاد شهردار تبریز و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، مبلغ تسهیلات نوسازی تاکسیرانی به ۱۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امام خمینی (ره) در راستای افزایش تسهیلات برای دهک‌های پایین نیز، گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد کردیم، مقرر شد برای دهک‌های یک تا پنج جامعه تاکسیرانی شهر، تسهیلاتی از سوی این نهاد حمایتی ارائه شود.
وی یادآور شد: مبلغ دقیق تسهیلات ارائه شده از سوی کمیته امداد هنوز قطعی نبوده و طی روزهای آتی به اطلاع رانندگان تاکسی خواهد رسید.  
انتهای پیام/
استقبال مالکان تاکسی‌های فرسوده از طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار