خبر/

شلیک مرگبار به زن جوان بعد از ازدواج اجباری؛ شوهر منکر قتل شد

1402/05/13 - 22:22 - کد خبر: 97536 نسخه چاپی

نصر:مرگ مشکوک زنی که هدف گلوله قرار گرفته است باعث شد کارآگاهان جنایی شوهر او را به عنوان مظنون بازداشت کنند.

به گزارش نصر، بازپرس کشیک قتل در ساعات پایانی سه‌شنبه از کشف جسد غرق در خون زن جوانی مطلع شد و پس از تحقیقات اولیه دستور بازداشت همسر او را صادر کرد.
ساعت 10 شب سه‌شنبه ماموران پلیس تهران از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان کشف جسد زنی قرار گرفتند که در خانه خود هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود. بنابراین گروهی از ماموران پس از حضور در محل کشف جسد موضوع را به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند و این مقام قضایی نیم ساعت بعد همراه تیم‌های تحقیق پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل حاضر و با جسد زن 23 ساله‌ای روبه‌رو شد که علت مرگ او اصابت گلوله به قفسه سینه‌اش بود.
با دستور بازپرس، تحقیقات پلیسی به اداره دهم آگاهی تهران سپرده شد و در تحقیقات میدانی از محل کشف جسد که در طبقه پنجم آپارتمانی بود، مشخص شد پیکر بی‌جان مقابل ورودی سرویس بهداشتی خانه افتاده بوده که شوهر و مادر مقتول آن را پیدا کرده‌اند.
این در حالی بود که زیر پای جسد یک کوسن و همچنین یک سلاح شاه‌کش در چند قدمی آن افتاده بود. معاینات تیم پزشکی قانونی نیز حکایت از آن داشت که حدود چهار ساعت از مرگ زن جوان گذشته است.
مادر متوفی که همراه داماد خود جسد دخترش را پیدا کرده بود به ماموران گفت: دخترم یک سال و نیم پیش برخلاف میلش با پسرعمویش ازدواج کرد. از آنجا که ازدواج اجباری بود، همیشه با شوهرش دعوا داشتند. قبل از اینکه جسد دخترم را پیدا کنیم دامادم سراغم آمد و گفت هرچه به زنش زنگ می‌زند جواب نمی‌دهد و چون کلید نداشت، نتوانست به خانه برود.
این زن ادامه داد: دامادم حدس زده بود که شاید من کلیدی از خانه آنها داشته باشم به همین خاطر سراغم آمده بود، اما من کلید خانه‌ آنها را نداشتم. با وجود این من با دامادم به خانه آنها رفتم. هرچه در زدیم دخترم در را باز نکرد. به دامادم گفتم در را بشکند. او به سختی قفل در را شکست و وارد خانه شدیم و جسد دخترم را پیدا کردیم.
مرد جوان نیز با تایید ازدواج اجباری خود با دخترعمویش گفت: ما به اجبار خانواده‌ها ازدواج کردیم و فکر می‌کردیم اختلاف‌مان کم شود اما اختلاف بیشتر شد. من برای معامله به باغی در اطرف تهران رفته بودم و وقتی تلفن زدم زنم جواب نداد. با موتور به خانه برگشتم اما او در را باز نکرد و با این احتمال که مادرش کلید داشته باشد به خانه‌اش رفتم و بعد همراه او به خانه آمدیم و جسد را پیدا کردیم.
در ادامه تحقیقات مشخص شد مرد جوان چند وقت قبل هم مظنون به دست داشتن در انفجار یک خودرو در کیانشهر بوده که یک نفر بر اثر آن جان خود را از دست داد. این مرد به اتهام دست داشتن در انفجار مرگبار مدتی بازداشت بود اما در نهایت آزاد شد.
ماموران بار دیگر به این مرد مظنون شدند و او را به اتهام دست داشتن در قتل همسرش بازداشت کردند. این در حالی است که متهم در بازجویی‌های اولیه منکر دخالت و اطلاع از نحوه کشته شدن همسرش شده است.
انتهای پیام/
شلیک مرگبار به زن جوان بعد از ازدواج اجباری؛ شوهر منکر قتل شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار