فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد؛

بیرون آمدن ورق طلای ۲۳ میلیارد ریالی از کت یک راننده لکسوس در ارومیه

1398/09/27 - 13:32 - کد خبر: 9753 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از چهار کیلوگرم طلای قاچاق از کت یک راننده لکسوس در ارومیه کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به مهم‌ترین کشفیات انجام شده در یک هفته گذشته در سطح استان اظهار کرد: ماموران انتظامی ارومیه در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در محور ارومیه به سرو و بالعکس به یک دستگاه لکسوس به احتمال حمل کالای قاچاق مشکوک و دستور ایست به آن می‌دهند.
وی با بیان اینکه خودرو پس از توقف به منظور بازرسی‌های بیشتر به کنار جاده منتقل شد، افزود: در این بازرسی‌ها از کت راننده چهار کیلو و ۱۵۰ گرم ورق طلا  پیدا شد که ارزش ریالی این طلاها ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پس از توقیف این طلاها این راننده به منظور تشکیل پرونده راهی کلانتری شد، عنوان کرد: همچنین خودروی مذکور نیز در این ارتباط توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شد.
وی در ادامه با اشاره به کشف لوازم خانگی قاچاق در محور سقز-بوکان ادامه داد: این کالاهای قاچاق از یک دستگاه وانت آریسان کشف شد که شامل ۶۷ دستگاه لوازم خانگی بوده است.
خرم‌نیا ارزش ریالی این کالاهای مکشوفه را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برشمرد و عنوان کرد: راننده این وانت نیز پس از تکشیل پرونده مقدماتی به زندان تحویل داده شد.
وی با اشاره به کشف ۳۴ عدد اینورتر با ولتاژهای مختلف، یک عدد دستگاه خمیر سیلیکون و یک عدد صندوق چوبی شامل یک عدد سیلندر استوانه‌ای در خوی تصریح کرد: این کالاهای قاچاق توسط ماموران ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی در محور تهران-بازرگان از یک دستگاه کامیون کشف شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ضمن اشاره به دستگیری یک نفر متهم در ارتباط با این کالاهای قاچاق، ارزشی ریالی این لوازم الکتریکی قاچاق را یک میلیارد ریال عنوان کرد.
انتهای پیام/
بیرون آمدن ورق طلای ۲۳ میلیارد ریالی از کت یک راننده لکسوس در ارومیه خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار