شروع لیگ برتر فوتسال ایران

1402/05/12 - 23:04 - کد خبر: 97509 نسخه چاپی

نصر: مس سونگون ورزقان در یکی از بازی های هفته اول لیگ برتر از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی تبریز به مصاف پالایش نفت بندرعباس خواهد رفت. 

به گزارش نصر، اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم مس سونگون ورزقان در مورد این بازی و وضعیت تیمش گفت: هفته‌ اول حساسیت های خاص خودش را دارد و ما به خوبی به این موضوع واقف هستیم. تا جایی که امکانش بود آمادگی بازیکنان را بعد از وقفه ایجاد شده در لیگ حفظ کردیم. فردا به امید خدا می رویم تا با حضور تماشاگرانمان گام اول را مستحکم برداریم.
وی در ادامه افزود: امسال ستاره های خوبی جذب کردیم و چهره های شاخص و کارآمد فصل قبل را هم جذب کردیم تا یک ترکیب متوازن از جوان ها و باتجربه ها داشته باشیم. در این فصل سخت و مسیر طولانی روی درخشش تک تک این بازیکنان حساب باز کرده ام.
تقی پور در خصوص تیم حریف اظهار داشت: پالایش نفت بندرعباس فصل گذشته شایستگی های خود را اثبات کرد و در این فصل با تقویت خود به یک تیم کاملا تبدیل شده که مهره های بسیار خوبی دارد. با احترام به این تیم، شاگردانم سرشار از انگیزه هستند و فقط به برد فکر می کنند.
وی با اشاره به حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: شروع لیگ در کنار تماشاگران لذت خاصی دارد و امیدوارم در این فصل با حمایت آنها بتوانیم یک بار دیگر نماینده شایسته ای برای ورزش آذربایجان باشیم.
انتهای پیام/
شروع لیگ برتر فوتسال ایران حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار