استاندار آذربایجان شرقی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یکی از ثمرات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

1402/05/12 - 21:56 - کد خبر: 97507 نسخه چاپی

نصر:  استاندار آذربایجان‌شرقی شرقی برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تلفیق مبارک مسئولان و مردم دانست و گفت: در دولت ارزش‌محور و انقلابی سیزدهم که نگاه کلان آن احیای شعارهای انقلاب است، نقش این شورا اهمیت مضاعفی دارد.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در پیامی به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بر پشتیبانی همه دستگاه‌های اجرایی استان از فعالیت‌های این شورا تاکید کرد.
متن پیام به این شرح است:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یکی از ثمرات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره در خط مقدم دفاع از معارف اسلام و انقلاب قرار دارد.
این نهاد مقدس در طول بیش از چهار دهه فعالیت خود، زمینه حضور پرشور مردم را در صحنه‌های پشتیبانی از انقلاب اسلامی فراهم کرده که این حضور در تثبیت و راهبری انقلاب و مقابله با توطئه‌های فرهنگی و هجمه‌های روانی دشمنان فصل‌الخطاب قرار می‌گیرد.
این شورا نقش سازمان‌دهی، هماهنگی، جهت‌گیری و حرکت مجموعه دستگاه‌ها و نهادها را دارد و موقعیت‌شناسی و دشمن‌شناسی آن باعث شده دشمن به‌رغم فعالیت‌های رسانه‌ای وسیع و شدید علیه انقلاب و ارزش‌ها و مبانی آن، ناکام بماند.
اینجانب با گرامی‌داشت ۱۲ مرداد، سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل، از همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی استان انتظار دارم در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی، حامی و پشتیبان این شورا و دست‌اندرکاران آن باشند.
انتهای پیام/
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یکی از ثمرات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار