لیگ برتر فوتسال|

تقابل مس سونگون با تیمِ بحران زده!

1398/09/27 - 13:18 - کد خبر: 9749 نسخه چاپی

نصر: تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل آذرخش بندرعباسی قرار خواهد گرفت که این روزها وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه) با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم مس سونگون میزبان آذرخش بندعباس است.
این دیدار از ساعت 17 در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.


حضور آذرخش در هاله‌ای از ابهام
مس سونگون در حالی آماده دیدار مقابل آذرخش بندرعباس می‌شود که حضور حریفش در این دیدار هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
بازیکنان تیم آذرخش هفته گذشته مقابل فرش آرا به میدان نرفتند و هفته گذشته نیز به خاطر مشکلات مالی دست به اعتصاب زدند و از حضور در تمرینات خودداری کردند.
در این راستا، هنوز مشخص نیست که این تیم در دیدار مقابل مس سونگون هم به میدان خواهد رفت یا خیر. البته در صورتی که آنها مقابل مس سونگون هم در زمین حاضر نشوند، به طور کلی از جدول مسابقات کنار خواهند رفت.


خطر بیخ گوش لاله‌های نارنجی
تیم مس سونگون اما، وضعیت متفاوت‌تری نسبت به حریف قعر جدولی خود دارد. شاگردان علیرضا افضل صدرنشین لیگ برتر فوتسال هستند و هفته‌هاست به صدر جدول تکیه زده‌اند.
آنها اختلاف امتیازی خوبی هم با گیتی پسندِ رده دومی ایجاد کرده بودند، اما شکست هفته گذشته‎شان مقابل حفاری اهواز باعث شد که این اختلاف امتیازی کاهش پیدا کند.
مس سونگون حالا صدرنشینی خود را در خطر می‌بیند، چون تنها دو امتیاز بیشتر از گیتی پسند دارد و دو امتیاز قطعاً نمی‌تواند حاشیه امنیت مناسبی برای لاله‌های نارنجی فوتسال ایران باشد.


چشم مس به ساری
شاگردان افضل امیدوارند که امروز بتوانند با عبور از سد آذرخش بندرعباس، شمار امتیازات خود را به عدد 47 برسانند و صدر جدول را همچنان در اختیار خود نگه دارند.
تیم مس سونگون همچنین به توقف خارج از خانه گیتی پسند مقابل شهروند سازی هم امیدوار است تا بتواند بار دیگر اختلاف امتیازی خود را با تیم دوم جدول افزایش بدهد.
انتهای پیام/
تقابل مس سونگون با تیمِ بحران زده! خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار