طبق نظرسنجی/

افزایش میزان آسفالت ریزی معابر تبریز نسبت به سال گذشته

1402/05/11 - 23:16 - کد خبر: 97470 نسخه چاپی

نصر: طبق نتایج یک نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز منتشر شد؛ ۵۱ درصد از شهروندان معتقدند که میزان آسفالت ریزی معابر سطح شهر نسبت به سال قبل بیشتر شده است.

به گزارش نصر، در این نظرسنجی که از طریق صفحات مجازی و با طرح سوال "میزان آسفالت ریزی شهرداری تبریز در معابر و محلات نسبت به سال قبل ؟ الف) بیشتر شده ب) کمتر شده ج) تغییری نکرده" اجرا شد،۲۷ هزار و ۲۰۱ نفر شرکت کردند.
طبق نتایج بدست آمده ۵۱ درصد گزینه بیشتر شده ، ۱۷ درصد گزینه کمتر شده و ۳۲ درصد گزینه تغییری نکرده را انتخاب کردند.
صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی نصرنیوز، آذرانجمن، تبریز خبرلری، شمس نیوز، شهریار، بیداری آذربایجان، تبریز سیاست، همبستگی تبریز، کاف نیوز، تبریز جوان، به وقت مطالبه، سون خبر، آوای تبریز، فصل نیوز، اخبار اول، نگاه آذربایجان، خبر فردا و احرار نیوز این نظرسنجی را به اشتراک گذاشته اند.
گفتنی است؛ طی چهار ماه اول امسال شهرداری تبریز ۱۰۵ هزار تن آسفالت در سطح محلات و معابر فرعی و اصلی تبریز توزیع کرده است.
بررسی آمار آسفالت ریزی انجام یافته در سطح شهر طی چهار ماهه نخست سال گذشته نشان می دهد که طی این مدت ۷۰ هزار تن آسفالت ریزی انجام گرفته بود که این آمار در مقایسه با چهار ماهه نخست امسال افزایش ۵۰ درصدی میزان آسفالت ریزی در معابر شهری را نشان می دهد.
بودجه آسفات کلانشهر تبریز در سال جاری ۵۰۰ میلیارد تومان است که در مقایسه با سال گذشته دو و نیم برابر افزایش یافته است.
انتهای پیام/
افزایش میزان آسفالت ریزی معابر تبریز نسبت به سال گذشته نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار