معاون هماهنگی استاندار آذربایجان شرقی؛

عقب ماندگی های ۲۰ ساله صنعت برق آذربایجان‌شرقی باید جبران شود

1402/05/11 - 19:12 - کد خبر: 97459 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی به عقب ماندگی ۲۰ ساله توسعه صنعت برق استان اشاره کرد و گفت: ما در دولت سیزدهم از روزی که مسئولیتی داریم در تلاش برای جبران عقب ماندگی سال های گذشته هستیم.

به گزارش نصر، محمد کلامی در نود و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، با تمجید از همکاری واحد های صنعتی بخش خصوصی با برنامه های قطعی برق، تامین برق واحد های صنعتی را وظیفه دولت عنوان کرد و گفت: امیدواریم که با صبوری این واحد ها، به شرایط مطلوب و مورد نظر برسیم دولت هم در استان برای جبران کسری تولید برق، تا سال آینده پست برق شهرک سلیمی و شهرک سرمایه گذاری خارجی را افتتاح خواهد کرد.
وی از عدم رعایت میزان مصرف برق برخی از واحدهای تولیدی انتقاد کرد و ادامه داد: میزان مصرف برق برخی از واحدهای تولیدی بخش خصوصی برابر با ماه های مهر و آبان است و ما در تلاش هستیم تا کمترین قطعی برق در بخش تولیدی داشته باشیم.
یونس ژائله، رییس اتاق بازرگانی تبریز نیز در این جلسه به رفع مشکلات موجود در زمینه تولید بخش خصوصی از جمله خاموشی و قطع برق واحد های صنعتی، تامین ارز نیمایی و نشان حلال سازمان استاندارد تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، در نود و ششمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، حاضران، در زمینه مشکلات واحد های تولیدی از جمله قطعی برق واحد های تولیدی بخش خصوصی که موجب کاهش تولید می شود، بیکاری، مشکلات مالیاتی، بروکراسی اداری در دریافت ارز نیمایی، راهکار هایی برای رفع این مشکلات ارائه دادند.
انتهای پیام/
عقب ماندگی های ۲۰ ساله صنعت برق آذربایجان‌شرقی باید جبران شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   علی   9 ماه پیش  

اجحاف مهندسی شده در حق آذربایجان ادامه داراست و مختص برق نیست

پاسخ   علی   9 ماه پیش  

اجحاف مهندسی شده در حق آذربایجان ادامه داراست و مختص برق نیست
پژوهشیار