/روایت روز ورزشی/

حمله به معاون وزیر و مو قشنگِ ۵۳ میلیاردی!

1402/05/11 - 00:23 - کد خبر: 97444 نسخه چاپی

نصر: ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش نصر،  مالک باشگاه تراکتور مدعی شد که مبلغ قرارداد رضا اسدی با سپاهان برای مدت زمان دو سال در حدود ۱۱۳ میلیارد تومان است.
رضا اسدی که در لیگ بیست‌ویکم عملکرد مطلوبی در خط هافبک پرسپولیس نداشت، فصل گذشته راهی تبریز شد و در تراکتور زیر نظر بردیف و خمس از یک هافبک تبدیل به یک مهاجم شش‌دانگ شد و توانست پیراهن تیم ملی را هم تصاحب کند.
او بعد از اتمام قرارداد یک ساله خود در تبریز، به پیشنهاد سپاهان پاسخ مثبت داد و این فصل زیر نظر ژوزه مورایس کار خواهد کرد.
این انتقال پر سروصدا اکنون با ادعای مالک متمول تراکتور درباره قرارداد نجومی این بازیکن با سپاهان همراه شده است.  

حمله میراسماعیلی به پولادگر
آرش میراسماعیلی با حمله به پولادگر گفت: سجادی هر ضربه‌ای که خورد از جانب معاونت ورزش قهرمانی به او تحمیل شد.
آرش میراسماعیلی در جمع خبرنگاران درباره پایان کار حمید سجادی وزیر ورزش، گفت: باید خسته نباشید و خداقوت به آقای دکتر سجادی بگویم که الحق انتخاب اول آقای رییس جمهور بود. او به حق فردی تحصیلکرده و قهرمان ورزشی بود و همه ما از این انتخاب خوشحال شدیم.
متاسفیم از این بابت که امروز عملکرد کابینه تحمیلی ایشان به او ضربه زد و اگر این موضوع اتفاق نمی‌افتاد و خودشان تصمیم‌گیری می‌کردند شاید اتفاقات خوبی برایشان رقم می‌خورد و عملکردشان بسیار خوب می‌شد. گروه‌های مختلف و آدم های سیاسی فشارهایی آوردند و باعث شدند که کابینه ایشان کابینه خواست او نباشد.

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش شد
کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد و مراسم معارفه ظهر امروز انجام می‌شود. پس از استعفای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان از ظهر امروز (سه شنبه) کار خود را در  این وزارتخانه آغاز می‌کند. کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. هاشمی از سال ۹۲ تا ۹۶ ریاست کمیته ملی المپیک ایران را برعهده داشت.

چالش‌ های ورزش مشخص است
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: چالش‌های ورزش در حال حاضر مشخص است. اولویت‌بندی می‌کنیم و هم‌راستا با سیاست‌های دولت محترم گام برمی‌داریم. کیومرث هاشمی در حاشیه جلسه معارفه خود به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: از محبت و اعتمادی که آقای رئیس‌جمهور به من کرد، تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را با کمک همکارانم در مجموعه وزارت ورزش بدهم.
به برادر عزیزم آقای حمید سجادی، این قهرمان سال‌های نه‌چندان دور، که خدمات زیادی را در عرصه ورزشکاری و مدیریت انجام داده است، خسته نباشید می‌گویم.

۵ ورزشگاه‌ مجوز حضور بانوان را گرفتند
زنان در هفته نخست لیگ برتر می‌توانند در سه دیدار از جمله دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه‌ حضور داشته باشند.
طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده و نامه‌نگاری‌های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در هفته نخست شاهد حضور زنان در برخی از ورزشگاه‌های کشور خواهیم بود.
گران‌ترین خارجی لیگ بیست‌وسوم در راه سپاهان
یک سایت ایتالیایی نوشت هافبک آریس سالونیکا با قراردادی دوساله به سپاهان پیوست. سایت ایتالیایی مرکاتو نوشت: «برایان دابو پس از یک فصل حضور در آریس سالونیکای یونان مقصد جدیدی را انتخاب کرد. او در سپاهان به فوتبالش ادامه خواهد داد. این بازیکن به صورت بازیکن آزاد راهی سپاهان می‌شود. مدت قرارداد این بازیکن دو ساله و با قیمت یک میلیون یورو در سال بدون احتساب پاداش خواهد بود.

آزمون در لورکوزن ماندگار شد
سردار آزمون به دلیل آسیب‌دیدگی تا هشت هفته از میادین دور خواهد بود. سردار آزمون هفته گذشته در اردوی تمرینی تیمش از ناحیه ساق پای چپ مصدوم شد. اکنون مشخص شده است که مصدومیت این بازیکن تا حدودی جدی است و او تا ماه سپتامبر از میادین دور خواهد بود.
به همین خاطر فروش این بازیکن نیز در تابستان ممنوع است. مصدومیت این بازیکن بسیار جدی‌تر از چیزی است که گمان می‌رفت.
از آنجا که تاندون این بازیکن ۲۸ ساله نیز آسیب دیده است، او اکنون 6 تا هشت هفته از میادین دور خواهد بود. به همین خاطر سردار آزمون بازی دور اول لورکوزن در جام حذفی و سه بازی نخست بوندسلیگا را از دست خواهد داد.
سقفی که با ارقام نجومی می‌ترکد!
باشگاه سپاهان در حالی سقف بودجه خود را ۳۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد که مالک تراکتور ادعا کرد قرارداد یک بازیکن این تیم برای فصل جاری ۵۳ میلیارد تومان است! شب گذشته سپاهان به عنوان آخرین باشگاه لیگ برتری فرم بودجه‌اش را با پیش‌بینی اولیه ۳۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد.
این رقم در حالی اعلام شده است که طی روزهای اخیر اعداد نجومی مختلفی نسبت به قرارداد بازیکنان سپاهان شنیده شده است و این باشگاه در مقایسه با دیگر باشگاه‌های لیگ برتری تنها نام ۱۹ بازیکن را در لیست سقف بودجه خود به سازمان لیگ ارائه داد.
انتهای پیام/
حمله به معاون وزیر و مو قشنگِ ۵۳ میلیاردی! خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار