فرمانده سپاه عاشورا:

جهاد بی‌وقفه بسیجیان، مایه عزت و سربلندی کشور است

1402/05/10 - 13:55 - کد خبر: 97415 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه جهاد بی‌وقفه بسیجیان، مایه عزت و سربلندی آذربایجان شرقی و کشور است، گفت: خواهران و برادران بسیجی این افتخار را دارند که با تلاش‌های جهادی خود لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم انقلاب نشانده‌اند.

به گزارش نصر، سردار عباسقلیزاده، روز سه‌شنبه، ۱۰ مرداد در رزمایش سراسری جهادگران سازندگی در تبریز با اشاره به اقدامات و همکاری‌های بسیج سازندگی در قالب گروه‌های جهادی، اظهار کرد: جهادگران در راستای ادامه‌ی فعالیت‌های سازندگی خود در بحث کمک‌های مومنانه، بسته‌های معیشتی، آزاد سازی زندانیان،  همچنین مدرسه سازی، محرومیت زدایی از مناطق محروم و .... قدم‌های بیشماری برداشته‌اند.
وی ادامه داد: سایر اقدامات گروهای جهادی انعقاد تفاهم‌نامه‌ی مشترک با ادارات و سازمان‌های آبفای استان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین شرکت عمران شهر سهند، ادارات جهاد کشاورزی، سازمان منابع طبیعی، علوم پزشکی، سازمان‌های خیرین و ادارات بوده است که همگی در راستای محرومیت زدایی است.
وی افزود: ما در راستای تامین مسکن نیازمندان با کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه‌ای به صورت تامین یک هزار واحد مسکونی داریم که حدود ۴۰۰ واحد آن در دست احداث بود که حدود ۹۲ واحد از آن تحویل داده شده است؛ امیدواریم در این رابطه بتوانیم دین خود را ادا کنیم.
فرمانده سپاه عاشورا بیان کرد: در راستای آبرسانی کشاورزی و آب شرب به روستاهای استان که در مجموع ۷۵۰ روستا است، اقدامات خوبی را با پشتیبانی اعتباری و مالی و کمک‌های تخصصی و مشارکت گروه‌های جهادی در استان شروع کردیم.
وی تاکید کرد: همچنین با مسئولان راه و شهرسازی استان نیز در راستای تامین مسکن ملی تفاهم‌نامه‌ای با این عنوان امضا شده است که طی آن ساخت دو هزار و ۲۵۰ واحد مسکن ملی برای اولین بار در کشور با کمک بسیج سازندگی عملیاتی شده است.
انتهای پیام/
جهاد بی‌وقفه بسیجیان، مایه عزت و سربلندی کشور است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار