مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در بازدید از شرکت پگاه مطرح کرد:

 خام فروشی آسیبی جدی برای اقتصاد کشور

1402/05/10 - 12:17 - کد خبر: 97404 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: خام فروشی یکی از اصلی ترین و جدی ترین آسیب ها به اقتصاد کشور است.

به گزارش نصر، مسعود کردستانی در بازدید از شرکت پگاه تبریز افزود: خوشبختانه شیر پگاه سال هاست که موفق شده است موضوع خام فروشی را به حداقل رسانده و زمینه بهره مندی از محصولات متنوع از شیر خام را فراهم نماید و می توان گفت پگاه پرچم تولید را در حوزه لبنیات همواره بالا نگه داشته است.
وی ضمن تبریک به مدیر عامل شرکت شیر پگاه آذربایجان شرقی به دلیل انتخاب شدن این شرکت به عنوان یک شرکت دانش بنیان اظهار داشت: تولید محصولات با کیفیت، استاندارد و مورد اعتماد از سوی پگاه این برند را به یک برند خوشنام در صنایع غذایی کشور تبدیل کرده است.
 

کردستانی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون و مجموعه شیر پگاه هر دو زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، اذعان داشت: این امر فرصتی مغتنم است تا با هم افزایی زمینه بهره مندی از فرصت ها برای هر دو مجموعه فراهم شود.
وی با تبیین برخی خدمات بانک توسعه تعاون افزود: در حال حاضر به واسطه تعامل و همکاری شیر پگاه با شرکت های تعاونی فعال در حوزه شیر و لبنیات این بانک می تواند خدمات اختصاصی به شرکت های تعاونی ارایه دهد.
این گزارش حاکی است، در ادامه سید جلال هاطف مدیر عامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به برخی موفقیت های اخیر شیر پگاه گفت: این مجموعه دومین کارخانه تولید لبنیات در تبریز است که از سال 1336 در خیابان پاستور تبریز فعالیت اش آغاز شده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 500 نفر نیروی انسانی در بخش تولید و پخش شیر پگاه تبریز فعالیت دارند ؛ افزود: روزانه بالغ بر 330 تن شیر خام در این مجموعه جهت تولید انواع محصولات لبنی مصرف می شود.
هاطف گفت: در حال حاضر یکصد قلم کالا در پگاه تبریز تولید می شود که با دو هزار و 500 دستگاه خودرو در سراسر کشور به مراکز فروش توزیع می شود.
این گزارش می افزاید، در ادامه بازدیدی از خط تولید مجموعه شیر پگاه تبریز انجام شد.
انتهای پیام/
 خام فروشی آسیبی جدی برای اقتصاد کشور نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار