خبر/

اشتغال بزرگ ترین دغدغه ورزشکاران

1402/05/09 - 12:28 - کد خبر: 97331 نسخه چاپی

نصر: ملی پوش تبریزی تیم هاکی ایران گفت: منبع درآمد موضوعی است می تواند برای ورزش مهم باشد و در صورت حل این مشکل می توانم بدون دغدغه به ورزش حرفه ای ادامه دهم.

به گزارش نصر، مهدی شاهرخی، ملی پوش تبریزی هاکی ایران در گفتگو با نصر در خصوص وضعیت خود گفت: سال گذشته با یک تیم باشگاهی در ترکیه به توافق رسیدیم و پس از بازی های جام جهانی به این باشگاه ترکیه ای پیوستم. همچنین سال گذشته در اولین تجربه حضورم در رقابت های جام جهانی در آفریقای جنوبی توانستم به همراه تیم ملی به مقام سومی دست یابیم. 
وی در ادامه افزود: بلافاصله پس از بازگشت از مسابقات جام جهانی با تیم باشگاهی توانستم مقام قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورم که باعث شد سال موفقی را در ورزش کسب کنم.
وی با گلایه از مسئولان خاطر نشان کرد: کسب مدال در ورزش های تیمی کار بسیار سختی است که ما توانستیم در مسابقات بزرگ جام جهانی عنوان کسب کنیم اما متاسفانه پس از بازگشت از مسابقات در سال گذشته هیچ پاداش و تشویقی برای تیم ملی در نظر گرفته نشد این در حالی است که تیم ملی برای دومین دوره پیاپی در جام جهانی صاحب سکو شد.
شاهرخی با بیان اینکه ورزشکار نیازمند حمایت است اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه های من موضوع شغلم است که با توجه به کسب عناوین مختلف مدارک خود را جهت استخدام به شورای شهر دادم و منتظر استخدام هستم. منبع درآمد موضوعی است می تواند برای ورزش مهم باشد و در صورت حل این مشکل می توانم بدون دغدغه به ورزش حرفه ای ادامه دهم.
این ملی پوش استان در خصوص مسابقات مهم پیش رو گفت: در حال حاضر چندین اردو در کشور برگزار شد که به عنوان تنها نماینده استان در این اردو ها حاضر شدم و در ماه های آتی مسابقات مهمی در پیش رو خواهیم داشت.
شاهرخی در پایان گفت: باوجود انتظاراتی که از ارگان ها داریم ولی اداره کل ورزش و جوانان استان در حد توان خود حمایت کرده است که در همین زمینه از مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر می کنم.
انتهای پیام/
اشتغال بزرگ ترین دغدغه ورزشکاران حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار