خبر/

نظر سنجی: تنها ۴۲ درصد آمریکایی‌ ها بایدن را تایید می‌ کنند

1402/05/08 - 17:59 - کد خبر: 97316 نسخه چاپی

نصر: نظرسنجی که از سوی شرکتهای افکارسنجی هاروارد-هریس در ماه ژوئیه برگزار شد، نشان داد کمتر از نیمی از آمریکایی‌ها – ۴۲ درصد – "دست کم تا حدی" ریاست جمهوری جو بایدن را تایید می‌کنند در حالی که ۵۵ درصد از آنها "دست کم تا حدی" با جو بایدن مخالفت کردند.

به گزارش نصر، ۶۸ درصد نیز به صورت کلی گفتند به باور آنها بایدن نشان داده که برای ریاست جمهوری بیش از حد پیر است.
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد، کمتر از نیمی از رای دهندگان آمریکایی عملکرد جو بایدن را در زمینه مسائل مهم تایید می‌کنند.
محبوبیت جو بایدن در حوزه مسائل مهم چندان بهتر نبود. تنها ۳۸ درصد عملکرد رئیس جمهور آمریکا در حوزه اقتصاد را تایید کردند. همچنین ۳۵ درصد نیز عملکرد او در زمینه مقابله با تورم را تایید کردند در حالی که ماه فوریه رقم ۳۸ درصد در این زمینه ثبت شد. 
از سوی دیگر به ترتیب ۳۸ و ۳۷ درصد عملکرد جو بایدن در زمینه مهاجرت و مقابله با جرایم و خشونت در آمریکا را مورد تایید قرار دادند. رقمی که در نظرسنجی مشابه در ماه مارس برای تایید عملکرد بایدن در زمینه مقابله با خشونت و جرایم ثبت شد پنج درصد بیشتر بود.
 همچنین کمتر از نیمی از پاسخگویان معادل ۴۷ درصد عملکرد رئیس جمهور آمریکا در حوزه اشتغالزایی و ۴۳ درصد عملکرد او در زمینه مبارزه با تروریسم را مورد تایید قرار دادند. ۴۲ درصد هم عملکرد جو بایدن در حوزه امور خارجه و اداره دولت و نصف پاسخگویان نیز واکنش او به همه گیری کروناویروس را تایید کردند. 
رای دهندگان آمریکایی همچنین نظری منفی درباره حزب دموکرات داشتند.
 ۵۶ درصد از آنها گفتند که با حزب دموکرات مخالف هستند در حالی که در نظرسنجی ماه مه ۵۳ درصد این نظر را داشتند.
در همین نظرسنجی ۵۹ درصد پاسخگویان قوه ذهنی جو بایدن را مورد تردید قرار دادند. ۶۸ درصد نیز به صورت کلی گفتند به باور آنها بایدن نشان داده که برای ریاست جمهوری بیش از حد پیر است.
انتهای پیام/
نظر سنجی: تنها ۴۲ درصد آمریکایی‌ ها بایدن را تایید می‌ کنند خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار