خبر/

پلمپ سه مطب دندان پزشکی و دندان سازی غیرمجاز در تبریز

1402/05/08 - 17:32 - کد خبر: 97314 نسخه چاپی

نصر: کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمپ سه مطب دندان پزشکی و دندان سازی با فعالیت غیر مجاز در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، جواد احمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این خصوص افزود: در پی گزارشات مردمی و نظارت کارشناسان معاونت درمان مطب های که فاقد مدرک تحصیلی، مهارت‌های علمی، مجوز قانونی و پروانه مطب بود، با پیگیری و تلاش کارشناسان و همکاری پلیس اماکن استان، پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی، حضور در مکان مذکور و بررسی های لازم، غیر قانونی بودن فعالیت این مطب محرز شد.
وی در ادامه اظهار داشت: در نهایت فعالیت غیر مجاز این مرکز و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه اعلام شد.
وی با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه  معاونت درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ بر اساس وظیفه ذاتی ، هرجایی مورد خلافی در زمینه ارائه خدمات درمانی مشاهده شود به طور حتم بدون اغماض برخورد خواهد شد.
ایشان از مردم خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ ، اطلاع دهند.
انتهای پیام/
پلمپ سه مطب دندان پزشکی و دندان سازی غیرمجاز در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار