طبق نتایج یک نظرسنجی؛

۹۱ درصد تبریزی‌ها موافق طرح ساماندهی سگ‌ های بلاصاحب اند

1402/05/08 - 16:52 - کد خبر: 97310 نسخه چاپی

نصر: طبق نتایج یک نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز انجام پذیرفت، ۹۱ درصد از شهروندان تبریزی موافق طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب از سطح شهر توسط شهرداری شدند.

به گزارش نصر، در این نظرسنجی که با طرح سوال "با ساماندهی سگ‌های بلاصاحب از سطح شهر توسط شهرداری تبریز موافقید؟ الف) بله  ب) خیر" و از طریق صفحات مجازی انجام پذیرفت ۳۹ هزار و ۳۷۸ نفر شرکت کردند.
طبق نتایج به دست آمده ۹۱ درصد شهروندان گزینه الف یعنی موافق را انتخاب و ۹ درصد عدم رضایت خود را از طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب اعلام کردند.
صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی نصرنیوز، آذرانجمن، تبریز خبرلری، شمس نیوز، شهریار، بیداری آذربایجان، همبستگی تبریز، عصر تبریز، تبریزیم، کاف نیوز، تبریز جوان، به وقت مطالبه، عصر آذربایجان، سون خبر، فصل نیوز، آوای تبریز، خبرفردا، اخبار اول، نگاه آذربایجان، احرار نیوز و تبریز سیاست این نظرسنجی را به اشتراک گذاشته اند.
طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب از ۲۴ تیر ماه با محوریت و مدیریت سازمان مدیریت پسماند شهرداری آغاز شده است. در این طرح سگ‌های بلاصاحب شهری توسط اکیپ‌های مستقر در مناطق دهگانه شهرداری زنده گیری و  توسط اکیپ های سازمان پسماند عقیم سازی می شوند.
پناهگاه حیوانات تبریز در زمینی به مساحت ۸.۵ هکتار با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال در دست اجرا است که در این مجموعه ساختمان کلینیک با سازه پیش ساخته بتنی و محل نگهداری برای سگ‌ها تعبیه می‌شود.
انتهای پیام/
۹۱ درصد تبریزی‌ها موافق طرح ساماندهی سگ‌ های بلاصاحب اند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار