آذربایجان کهن، پیشران وطن/

حجم بالای تماس ها با ۱۱۱ دلیل اصلی اختلالات در این سامانه است

1402/05/08 - 12:34 - کد خبر: 97277 نسخه چاپی

نصر: معاون ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی گفت: حجم بالای تماس های مردمی با سامانه ۱۱۱ «سامد» از دلایل اصلی بروز اختلال در این سامانه است اما با این وجود، با تمام توان پیگیر درخواست های مردم تا رسیدن به نتیجه خواهیم بود.

به گزارش نصر، اژدر عملی اظهار کرد: در جریان سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت به آذربایجان شرقی در خردادماه گذشته، بیش از ۱۳۳ هزار نامه و تماس با ۱۱۱ وصول شد که شامل ۶۳ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۱ و ۷۰ هزار نامه است.
وی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد نامه ها و تماس های دریافتی در مورد درخواست وام با فراوانی های مختلف شامل وام مسکن، تعمیرات مسکن، خرید خودرو، خود اشتغالی و درمان است.
علمی افزود: بلافاصله بعد از دریافت تماس ها و نامه ها، ۴۰۰ نفر فرآیند بررسی، ویرایش و دسته بندی را آغاز کردند اما به علت ارجاعات و بازگشت خوردن برخی نامه ها، فرآیند طولانی شد و روند کاری را با تاخیر مواجه کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز ۱۰ تا ۱۵ نفر در وقت اداری پاسخگوی تماس گیرندگان با سامانه ۱۱۱ هستند اما همانطور که گفته شد ترافیک تماس گیرندگان و حجم بالای تماس های ورودی، موجب اختلال و بروز مشکل در سامانه شده که موضوعی طبیعی است اما این اطمینان را به مردم می دهیم که تا به نتیجه رسیدن نامه های آنها در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی تلاش خواهیم کرد.
علمی افزود: ترافیک و حجم کاری بالاست و مردم طبق پیامک هایی که به آنها ارسال شده است در حال پیگیری نامه هایشان از طریق تماس تلفنی با ۱۱۱ هستند البته ما جلوتر از برنامه حرکت می کنیم و قبل از حداکثر زمان ۲ ماهه که برای جمع بندی و تهیه فهرست نامه های تعیین شده، آن را به تهران ارسال خواهیم کرد.
وی بیان کرد: هفته پایانی ماه جاری، اطلاعات و جمع بندی را به تهران می بریم و با حضور استاندار و مدیرکل بازرسی، فهرست نهایی درخواست وام را که قبلا اعتبار سنجی شده اند در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار خواهیم داد.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی در پنجمین سفر از دور دوم سفرهای هیات دولت به آذربایجان شرقی خردادماه گذشته میهمان مردم این دیار بود.
رییس جمهور در این سفر ۲ دیدار مردمی با مردم تبریز و شهرستان چاراویماق داشت، با علما و فضلا و همین طور با جمعی از فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز دیدار کرد.
افتتاح راه آهن میانه- تبریز و ایستگاه خاوران، تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ در مس سونگون، انتقال آب سد گرمی چای به میانه و تصفیه خانه این شهر، رونمایی از تراکتور شالیزار، کامیونت، بازدید از احیا ماشین سازی تبریز و چرمشهر، شرکت در جشن احیا ۲۲۰ واحد صنعتی در آذربایجان شرقی و گفت و گو با کارگران و اعلام استقلال مس سونگون از جمله مهمترین برکات سفر آیت الله رییسی به استان آذربایجان شرقی بود.
همچنین تعدادی از ۸۱ طرح منتج به تفاهمنامه بین دولت و بخش خصوصی به ارزش ۲۳۵ هزار میلیارد تومان در حضور آیت الله رئیسی امضاء و مبادله شد.
انتهای پیام/
حجم بالای تماس ها با ۱۱۱ دلیل اصلی اختلالات در این سامانه است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار