فرماندار ویژه شهرستان مراغه؛

۱۷ طرح‌ راهداری مراغه در حال اجرا است

1402/05/07 - 22:54 - کد خبر: 97243 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه بیان کرد: ۱۷ طرح در حال اجرای راهداری این شهرستان با ۲۰۴ میلیارد تومان اعتبار از پیشرفت مناسب برخوردار است و ۷۰ میلیارد تومان از این طرح‌ها طی هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش نصر، «داود اسدیان» روز شنبه در حاشیه بازدید مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی و مدیرکل دفتر فنی استانداری از این طرح‌ها اظهار کرد: امروز از چند طرح از جمله اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان بازدید شد؛ ضمن توجه به اینکه بیشترین اعتبارات این بخش در سطح استان به مراغه اختصاص دارد.
وی افزود: این بازدید با هدف سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های راهداری برنامه‌ریزی شد و امیدواریم تا تمامی آنها در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

بیش از ۵۰ درصد طرح‌های اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان در مراغه اجرا می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی نیز بیان کرد: سال گذشته ۱۸۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های راهداری شهرستان هزینه شد و تکمیل برخی از همان طرح‌ها در سال جاری پیگیری می‌شود.
«اروجعلی علیزاده» ادامه داد: علاوه بر آنها چند طرح جدید همچون بهسازی و آسفالت راه روستای «داش‌بلاغ بازار» – «بلبل» با ۹ کیلومتر طول و ۲۷ میلیارد تومان اعتبار نیز امسال آغاز می‌شود.
به گفته «علیزاده» از دیگر طرح‌های جدید می‌توان به روکش آسفالت راه روستایی خداجو با ۹ میلیارد تومان، بهسازی و آسفالت آغچه‌دیزج – ساروجه با ۱۲ میلیارد تومان و روکش آسفالت مسیر بناب – مراغه با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد.
وی افزود: بهسازی راه روستایی آغبلاغ‌علیا با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار و چهار کلومتر طول از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و به زودی تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی بیان کرد: روکش آسفالت مسیر گل‌تپه – آغبلاغ با ۶ کیلومتر طول و ۹ میلیارد تومان اعتبار نیز ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تکمیل است.
به گفته «علیزاده» آسفالت راه روستایی «کوسه صفر» با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار و ۵.۵ کیلومتر طول از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
وی اضافه کرد: احداث راه روستایی «گل چوان» با چهار کیلومتر طول و ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی بهره‌برداری می‌شود.
وی به احداث راه روستایی خطب – مولو به طول هفت کیلومتر با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد و ادامه داد: احداث این مسیر نیز از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
«علیزاده» اظهار کرد: روکش آسفالت هفت کیلومتر از مسیر مراغه به ملکان با ۹ میلیارد تومان اعتبار که در اواخر سال گذشته آغاز شد نیز ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی به احداث راه روستایی «قره‌کند موسوی» با ۳.۵ کیلومتر طول و ۴۵ میلیارد تومان اعتبار اشاره و بیان کرد: این طرح نیز از پنج درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و جزء ۱۷ طرح در حال اجرای این شهرستان است.
به گفته «علیزاده» طرح زیرگذر «داش‌آتان» با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار نیز از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و پل باکسی «کهجوق» که به تازگی اجرا شد نیز حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی این را هم بیان کرد که تکمیل زیرگذر خداجو پس از سال‌ها وقفه از سر گرفته شده و اکنون با دو میلیارد تومان اعتبار، دارای ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.
انتهای پیام/
۱۷ طرح‌ راهداری مراغه در حال اجرا است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار