مربی تیم فوتبال تراکتور:

تراکتور امسال در قواره یک قهرمان است

1402/05/07 - 14:16 - کد خبر: 97208 نسخه چاپی

نصر: مربی پیشین تراکتور معتقد است این تیم در فصل پیش رو جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش نصر، علی ابراهیمیان اظهار کرد: تراکتور امسال با حضور افراد کاربلد در کادرفنی خود پروسه‌ی آماده‌سازی خوبی را طی کرده است.
وی افزود: با توجه به شناخت نسبی خمس از فوتبال ایران، تراکتور عملکرد مطلوبی در جذب بازیکن در نقل‌وانتقالات تابستانی داشته است و فکر می‌کنم این تیم با جذب یک مهاجم نوک و یک هافبک وسط تکمیل می‌شود.
وی در واکنش به جدایی کاپیتان‌های تراکتور از این تیم ادامه داد: مهدی کیانی بازیکن باکیفیت و با معرفتی بود اما به هر حال حضور یک بازیکن در یک تیم همیشگی نیست و روزی به پایان می‌رسید، محمدرضا اخباری با توجه پختگی‌اش می‌توانست با ادامه حضور خود در تراکتور به این تیم کمک کند اما این اتفاق نیفتاد.
ابراهیمیان در رابطه با رسیدن بازوبند کاپیتانی این تیم به شجاع خلیل زاده گفت: خلیل‌زاده را می توان یکی از بهترین خریدهای تراکتور قلم داد کرد، این بازیکن با جو تراکتور آشنا است و می‌تواند مدیر خوبی برای تیم در داخل مستطیل سبز باشد.
مربی سابق تراکتور در خصوص واکنش‌های منفی به حضور مجدد سعید آقایی در تراکتور مطرح کرد: سعید آقایی رفتار اشتباهی انجام داد، این بازیکن بومی است و مطمئنم اگر از لحاظ فنی ضعیف بود در لیست خمس جایی نداشت، اکنون که تراکتوری‌ها به دنبال موفقیت این تیم هستند، می‌توانند از این رفتار چشم پوشی کنند.
بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ۱۲ مردادماه آغاز می‌شود و تی‌تی‌ها در گام نخست میهمان سپاهان اصفهان خواهند بود.
انتهای پیام/
تراکتور امسال در قواره یک قهرمان است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار