معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد:

حضور ۱۷۷۸ تیم عملیاتی و امدادی در مراسم تاسوعا و عاشورا

1402/05/05 - 21:27 - کد خبر: 97136 نسخه چاپی

نصر: معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا در سراسر کشور، از حضور ۱۷۷۸ تیم عملیاتی و امدادی در این مراسم خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به امدادرسانی در عاشورا و تاسوعای مرداد ۱۴۰۲، گفت: در دو روز مراسم تاسوعا و عاشورا، یک هزارو ۱۴۰ پایگاه و مرکز امدادی فعال برای امدادرسانی به هم‌وطنان حاضرند که شامل ۴۳۳ شعبه و دفتر نمایندگی، ۶۱۱ پایگاه امدادونجات، ۳۱ پشتیبان در مراکز استان، ۳۴ مرکز کنترل و هماهنگی و ۳۱ تیم واکنش سریع می‌شود.
وی ادامه داد: در مجموع، حضور یک هزار و ۷۷۸ تیم عملیاتی در مراسم تاسوعا و عاشورا، پیش‌بینی شده است که بیش از پنج هزارو ۴۰۰ نفر نیروی متخصص امداد و نجات را شامل می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ مرادی‌پور با اشاره به آماده‌باش ۴۵۰۰ تیم عملیاتی دیگر، افزود: ۲۲ هزار نیروی امدادی و عملیاتی نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات عنوان کرد: بیش از سه هزارو ۵۰۰ دستگاه خودرو در حالت آماده‌باش قرار دارند که شامل یک هزار و 51 دستگاه آمبولانس، ۴۶۲ دستگاه خودروی نجات، ۱۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۸۶ دستگاه موتورلانس، ۳۰ دستگاه خودروی فرماندهی عملیات و ارتباطات، یک هزار و ۲۵۵ خودروی دیگر و ۱۸ فروند بالگر امدادی را شامل می‌شود.
انتهای پیام/
حضور ۱۷۷۸ تیم عملیاتی و امدادی در مراسم تاسوعا و عاشورا ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار