سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری؛

ناکارآمدی دولت عامل اعتراض مردم است/ فقط دنبال سیاسی‌کاری هستند

1398/09/27 - 11:10 - کد خبر: 9712 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اعتراضات مردمی ناشی از ناکارآمدی دولت در مدیریت کشور است، گفت: حامیان دولت با پیشنهاد استعفای رئیس‌جمهور فقط می‌خواهند سیاسی کاری کنند.

به گزارش نصر به نقل از مهر، سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا چه حد پیشرفت در بخش هایی چون حوزه دفاعی و از سوی دیگر ضعف در صنعت و اقتصاد باعث فراگیر شدن اعتراض به ناکارآمدی دولت در اذهان عمومی شده است، گفت: سلسله عواملی می‌تواند کارآمدی یا ناکارآمدی یک دولت را نشان دهد؛ دولت از قدرت برخوردار است و می تواند بر امور نظارت و مشکلات را برطرف کند از این رو برای مردم سوال ایجاد می شود چرا با ظرفیت ها و اختیاراتی که مسئولان و دولت از آن برخوردار هستند هنوز برخی از مشکلات برطرف نشده است، در حالی که ما در حوزه دفاعی پیشرفت‌های چشمگیری داشته ایم.
وی افزود: برای نمونه از حوزه خودروسازی نام می‌بریم، با توجه به پیشرفت های گسترده ما در حوزه‌هایی همچون هسته‌ای و دفاعی آیا هنوز ما نمی‌توانیم یک خودروی خوب تولید کنیم، این نشانه ضعف و ناکارآمدی نیست؟ حتما نشانه ناکارآمدی محسوب می‌شود.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مسئولان اجرایی باید ناکارآمدی ها را برطرف کنند، اظهار داشت: به هرحال دولت و مسئولان براساس نحوه رسیدگی آنها به معیشت و زندگی مردم قضاوت می شوند.
سجادی نگاه به داخل را رمز اصلی برای پیشرفت و تعالی کشور دانست و درباره نگاه دولت به خارج برای حل مشکلات، گفت: باید به این نکته اذعان داشت که نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت های داخلی می تواند گره گشای مسائل و مشکلات ما باشد، مشکلات موجود به چه اندازه به تحریم‌ها مربوط می شود؟ در پاسخ باید گفت که ۲۰ درصد مربوط به تحریم‌ها است. ۸۰ درصد دیگر ضعف مدیریت و انتخاب نادرست در بدنه مدیریت اجرایی است.
وی مطالب مطرح شده در بیانیه گام دوم را سندی مناسب برای مسولان و مردم دانست و گفت: با توجه و اهمیت دادن به مطالب این بیانیه و بها دادن مسئولان به داخل کشور می توان امیدوار بود که مشکلات برطرف شود.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اینکه دولت ناکارآمدی جدی دارد و مجلس فعلی نیز در این ناکارآمدی، دولت را همراهی می کند، آیا ممکن است محصول اعتراض مردم و تمرکز اذهان عمومی برای برون رفت از مشکلات فعلی، به جریان سیاسی مقابل مجلس و دولت معطوف شود؟ گفت: باید سیاست و راهبرد جدید اصلاح طلبان در قبال دولت را در نظر بگیرید، آنها می خواهند با طرح مسائلی همچون استعفای رئیس جمهور از دولت فاصله بگیرند تا به مردم القا کنند آنها برنامه های دولت را قبول ندارند در صورتی که ۹۰ درصد مدیران از بدنه این جریان هستند.
سجادی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان می‌خواهند با این خط جدید، سوار بر موج شوند تا این پیام را به جامعه تزریق کنند که نقشی در ناکارآمدی دولت ندارند، اگر دولت استعفا دهد چه کسی باید بیاید وضعیت فعلی را سروسامان دهد؟!
وی با بیان اینکه الان وقت استعفا نیست، تاکید کرد: در مقابل احزاب و تشکل های سیاسی قرار دارند که خود را منتقد دولت می دانند اما واقع گرا هستند و معتقدند خود این دولت که ناکارآمدی ها را ایجاد کرده باید آنها را به کارآمدی تبدیل کند.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: معتقدم مردم در انتخابات باید به برنامه های نامزدهای انتخابات توجه کنند و این موضوع برای آنها حائز اهمیت باشد که کدام یک از برنامه ها به خواسته های اساسی آنها و نیاز کشور نزدیک است و برای آن برنامه دارند.
انتهای پیام/
ناکارآمدی دولت عامل اعتراض مردم است/ فقط دنبال سیاسی‌کاری هستند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار