فرماندار شهرستان تبریز؛

کمپرسورسازی تبریز به مدار تولید بازمی‌گردد

1402/05/04 - 21:39 - کد خبر: 97116 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه شرکت کمپرسورسازی به عنوان نماد صنعت و تولید استان و شهرستان تبریز است، گفت: به طور جدی پیگیر رفع مشکلات این واحد تولیدی هستیم و کمپرسورسازی به مدار تولید بازمی‌گردد.

به گزارش نصر، «یونس فاتح» روز چهارشنبه با حضور در کارخانه کمپرسورسازی تبریز، با کارگران این واحد تولیدی گفت و گو و از نزدیک در جریان مشکلات پیش روی تولید در این شرکت قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی را به عنوان یکی از سرفصل‌های اولویت‌دار کاری خود قرار داده است، افزود: با هدف تحقق رشد اقتصادی گام‌های مهمی در شهرستان برداشته شده است.
فاتح با بیان اینکه فعال و پویا بودن کمپرسورسازی تبریز به همت کارگران و مهندسان توانمند این واحد تولیدی است، خاطرنشان کرد: به جد پیگیر مطالبه کارگران این واحد تولیدی هستیم.
وی اظهار کرد: به گفته مدیر این مجموعه مشکل تهیه مواد اولیه وجود داشته که رفع شده و این کارخانه هرچه سریعتر باید طبق استانداردها به مدار تولید بازگردد.
به گزارش ایرنا، شرکت کمپرسورسازی تبریز از تولیدکنندگان اصلی تجهیزات ایستگاه های سوخت گاز، (سی ان جی) در ایران بوده و ۳۰ درصد جایگاه کشور متعلق به تبریز است.
این شرکت در سه دهه گذشته و از بدو تأسیس این شرکت نخستین و بزرگترین تولید کننده کمپرسورهای معدنی و صنعتی در کل منطقة خاورمیانه است.
انتهای پیام/
کمپرسورسازی تبریز به مدار تولید بازمی‌گردد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار