وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه دولت خبر داد:

آزمون استخدامی برای نیروهای پرورشی و خدماتی برگزار می‌شود

1402/05/04 - 15:42 - کد خبر: 97102 نسخه چاپی

نصر: وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی برای نیروهای پرورشی و خدماتی برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، رضا مراد صحرایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره جذب مجدد آموزگار گفت: مراحل ارزیابی تکمیلی جذب آموزگاران ابتدایی در حال طی شدن است.
وی افزود: پیش‌بینی ما این است که بخشی از ظرفیت خالی می‌ماند؛ به عنوان مثال در تهران جمعیت ظرفیت آقایان خالی می‌ماند و خانم‌ها جذب می‌شوند؛ بنابراین در حال مشورت با سازمان اداری و استخدامی هستیم که برای ظرفیت باقیمانده نیرو جذب کنیم؛ بر همین اساس مجدداً آزمون استخدامی خواهیم داشت.
وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: آزمون استخدامی برای نیروهای پرورشی و خدماتی نیز برگزار خواهد شد.
صحرایی در ادامه با بیان اینکه طرح «مدرسه کانون تربیتی محله» را آغاز کردیم، تصریح کرد: ۲۰ هزار مدرسه در دستور کار قرار گرفته است و فعالیت‌های فرهنگی متعددی را در نرم افزار این طرح گذاشتیم و بسیار استقبال خوب بود و متاسفانه ظرفیت مدرسه‌ها از استقبالی که مردم کردند، کمتر بود.
وی افزود: کانون پرورش فکری و مدرسه ها در این ۲۰ هزار مدرسه کار را شروع کردند. تا هفته گذشته هفت هزار مدرسه برای هیات های مذهبی ثبت نام کردند و بعد از محرم هم کار اردوهای دانش آموزی جدیت می یابد و موضوع تیزهوشان در دستور کار قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مهمتر از همه اردوگاه‌هاست و متاسفانه اردوگاه ها اشکال دارند و تجهیزاتشان بسیار فرسوده است و معاون اول هم در این زمینه جلسه‌ای را گذاشتند. به ۶ هزار اردوگاه ملی کمک خواهیم کرد که بتوانند پذیرش بیشتری داشته باشند. مثلا پذیرش اردوگاه شهید باهنر کامل است، ولی زمین‌های ورزشی آن احتیاج به اصلاح دارد.
انتهای پیام/
آزمون استخدامی برای نیروهای پرورشی و خدماتی برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار