خبر/

حضور ۱۲ تیم خارجی در سی و ششمین تور دوچرخه‌سواری آذربایجان

1402/05/04 - 15:44 - کد خبر: 97090 نسخه چاپی

نصر، دبیر سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت: پیش بینی می شود این دوره از تور باتوجه به در پیش رو بودن بازی های آسیایی یکی از با کیفیت ترین تور های چند سال اخیر از نظر کمی و کیفی باشد.

به گزارش نصر، حسن دهقان، دبیر سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت: سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از چهارم الی نهم شهریور ماه سال جاری در شش مرحله و در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود که دوچرخه سواران 890 کیلومتر را در این رقابت ها را رکاب خواهند زد.
وی در ادامه افزود: پیش بینی می شود 15 تیم در این رقابت ها شرکت کنند که از این تعداد 12 تیم خارجی و سه تیم داخلی در سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان حضور خواهند داشت.
دهقان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه این دوره از تور به دلیل تداخل با بازی های آسیایی چند ماه زودتر از دوره های قبل برگزار می شود، لذا تیم های مختلف جهت آماده سازی بیشتر تمایل زیادی نسبت به حضور در این دوره نشان دادند. لذا پیش بینی می شود این مرحله از تور یکی از با کیفیت ترین تور های چند سال اخیر از نظر کمی و کیفی باشد.
دبیر سی و ششمین دوره تور در خصوص تیم ها و مهمانان خارجی اظهار داشت: حضور تیم های اروپایی و آفریقایی در این تور می تواند جذابیت این تور را چند برابر کند که در همین زمینه مهمانانی همچون رئیس کنفدراسیون آسیا با هیات همراه، دبیرکل کنفدراسیون آسیا، روسای فدراسیون کشور های قزاقستان و ترکیه و مسئولین برگزاری از سایر کشور در این رویداد به تبریز سفر خواهند کرد.
دهقان گفت: کاروان تور شامل 380 نفر خواهد بود که از این تعداد 180 ورزشکار و 200 نفر کادر فنی و اجرایی حضور خواهند داشت. همچنین هماهنگی های کاملی با استان های آذربایجان غربی و اردبیل انجام گرفته و همکاری خوب این دو استان باعث شده است اقدامات موثری انجام شود. همچنین ساختار و بدنه تور از 11 کمیته تخصصی تشکیل یافته است که اعضای ستاد برگزاری به صورت تخصصی و فنی برای برگزاری شایسته این رقابت ها تلاش می کنند.
وی در پایان گفت: امیدوارم سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با همکاری تمامی عوامل برگزار کننده در کمال امنیت برگزار شود.
انتهای پیام/
حضور ۱۲ تیم خارجی در سی و ششمین تور دوچرخه‌سواری آذربایجان حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار