امام جمعه تبریز:

آگاهی روزافزون مردم در برابر توطئه دشمنان

1402/05/04 - 12:15 - کد خبر: 97082 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم ما مردم نجیبی هستند و هر وقت احساس کنند توطئه دشمن بیشتر شده است به وظیفه خود بیشتر عمل می کنند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار فرماندار و مسئولان اجتماعی و انتظامی شهرستان تبریز افزود: به عقیده بنده برخلاف ادعای دشمنان قسم خورده انقلاب امسال انتخاباتی پر شور خواهیم داشت.
وی در ادامه صحبتهای خود با اشاره به اینکه وضعیت پخت و ارائه نان در تبریز بهبود نسبی یافته است گفت: نمی گوییم مشکل نان کامل حل شده است، اما وضعیت نسبت به قبل بهتر شده است و از این بابت از مسئولان مربوطه تشکر می‌کنیم.
فرماندار تبریز هم با ارائه گزارش از عملکرد فرمانداری و ادارات شهرستان تبریز گفت:همه سعی و تلاش فرمانداری و مسئولان شهرستان، حل مشکلات و باز کردن گره‌های مختلف شهرستان تبریز است.
فاتح با انتقاد از وضعیت کمپرسوسازی تبریز افزود: مطالبه کارگران این شرکت این است که نباید تجهیزات کارخانه خاک بخورد و میلیارد‌ها تومان معطل راکد بودن این واحد صنعتی باشد.
وی با تاکید بر لزوم پیگری مطالبات کارگران این شرکت تبریز خاطرنشان کرد: به گفته مدیر این مجموعه مشکل تهیه مواد اولیه حل شده است.
انتهای پیام/
آگاهی روزافزون مردم در برابر توطئه دشمنان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار