برای فصل آینده/

رونمایی خمس از کاپیتان تراکتور

1402/05/03 - 23:39 - کد خبر: 97054 نسخه چاپی

نصر: پاکو خمس از کاپیتان جدید تی‌تی‌ها برای فصل پیش‌ رو رونمایی کرد.

به گزارش نصر، تیم فوتبال تراکتور در چهارمین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود، سه‌شنبه سوم مردادماه به مصاف پیکان تهران رفت که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
نکته قابل توجه این مسابقه، انتخاب شجاع خلیل‌زاده به عنوان کاپیتان تی‌تی‌ها بود؛ اتفاقی که در آخرین دیدار تدارکاتی این تیم در اردوی آماده‌سازی ترکیه نیز رخ داد.
شجاع که حالا در فصل پیش‌ رو دومین حضورش در تراکتور را تجربه خواهد کرد، توسط خمس به عنوان کاپیتان اول سرخ‌پوشان دیار آذربایجان انتخاب شده است.
تراکتور که پس از جدایی مهدی کیانی، محمدرضا اخباری و هادی محمدی با چالش انتخاب کاپیتان برای فصل پیش‌ رو مواجه بود، حالا با جذب خلیل‌زاده، علاوه بر قراردادن شجاع در قلب خط دفاعی، رهبری بازیکنان در داخل مستطیل سبز را به این بازیکن سپرده است.
مدافع ملی‌پوش تراکتور پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن تی‌تی‌ها را دارد و حالا با پختگی بیشتر به تبریز بازگشته تا پس از تجربه بازی در قطر، چالش حضور مجدد در فوتبال ایران را تجربه کند.
تی‌تی‌ها که خود را برای فصل جدید آغاز می‌کنند، شنبه هفتم مردادماه در طی دیداری تدارکاتی به مصاف مس‌ سونگون خواهند رفت.
بیست‌وسومین دوره‌ی رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ۱۲ مردادماه آغاز می‌شود و تراکتوری‌ها در گام نخست مهمان سپاهان اصفهان خواهند بود.
انتهای پیام/
رونمایی خمس از کاپیتان تراکتور نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار