فرماندار اسکو تاکید کرد:

ضرورت تأمین اعتبار جهت تکمیل پروژه نیمه تمام راهدارخانه اسکو

1398/09/27 - 10:41 - کد خبر: 9704 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به ضرورت و اهمیت تکمیل زیر ساخت‌های حوزه راهداری شهرستان، خواستار تأمین اعتبار و اقدام جدی جهت تکمیل پروژه نیمه تمام راهدارخانه اسکو شد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، بابک رضی منش صبح امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه راهداری که با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و دیگر مسئولین در فرمانداری اسکو برگزار شد با اشاره به حجم تردد در مسیرهای روستایی و تخریب ۷۰ درصدی این محورها، بر بهسازی مسیر روستایی کردآباد-گنبرف و اجرای روکش آسفالت محور آمقان_عنصرود از روستاهای هدف گردشگری شهرستان تاکید کرد.
وی با اشاره به ضرورت و اهمیت تکمیل زیر ساخت‌های حوزه راهداری شهرستان، خواستار تأمین اعتبار و اقدام جدی جهت تکمیل پروژه نیمه تمام راهدارخانه اسکو شد.
فرماندار شهرستان اسکو با انتقاد از وضعیت روگذر پل بایرام و نواقصات متعدد این پل علی رغم افتتاح و بهره برداری در سالهای گذشته، بر ضرورت اقدام جدی و فوری اداره کل راهداری استان مبنی بر تکمیل نواقصات از جمله روشنایی، ایجاد نرده و حفاظ این پل تاکید کرد.
 رضی منش با اشاره به اینکه اکثریت روستاهای شهرستان جزو روستاهای هدف گردشگری می‌باشند و حجم تردد و بار ترافیکی بالایی توسط گردشگران در این محور و خطرات ناشی از عدم خط کشی جاده‌ها، بر اقدام عاجل اداره راهداری جهت خط کشی تمامی معابر روستایی شهرستان الخصوص محورهای گردشگری تاکید کرد.
فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به اهمیت محور اسکو_خسروشاه به عنوان یکی از ورودی‌های شهرستان و همچنین وجود روستاهای پرجمعیت و بزرگ بخش مرکزی در این محور، بر ضرورت ساماندهی حریم این محور، تعریف بدنه شهری و طراحی سیما و منظر از طریق تهیه طرح جامع توسط مشاور ذیصلاح تاکید کرد.
گفتنی است پیگیری شروع عملیات کنار گذر اسفنجان، حل مشکل روشنایی تقاطع غیر همسطح خورخور، تعیین تکلیف تحویل سربالایی به اداره کل راهداری، تعریض پل شهید سرداری، احداث پل عابرگذر مابین شرکت ایران خودرو و روستای خاصابان جهت تردد اهالی و کارگران از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که ضمن بررسی تصمیماتی برای حل مشکلات آنان اتخاذ شد.

انتهای پیام/
ضرورت تأمین اعتبار جهت تکمیل پروژه نیمه تمام راهدارخانه اسکو خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار