مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی:

۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل مدول دوم تصفیه خانه تبریز تخصیص یافت

1402/05/03 - 13:57 - کد خبر: 97020 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی از تخصیص ۲ هزار میلیارد ریال از محل ماده ۵۶ (قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت) برای تکمیل طرح مدول دوم تصفیه خانه تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، واقف بهروزی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به استان سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده بود که ۲ هزار میلیارد ریال از محل ماده ۵۶ قانون الحاق و یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل تعهد سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته، نخستین پرداختی به این پروژه به مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال از محل ماده ۵۶ قانون الحاق به حساب استان واریز شد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تصریح کرد: همچنین برای این پروژه ۸۴۳ میلیارد ریال از محل ابلاغ ۱۴۰۱ سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ۳۰۰ میلیارد ریال از بابت ابلاغ سال ۱۴۰۲ پرداخت شده و پیشرفت کاری این پروژه ۶۶ درصد اعلام شده است که پس از واریز این مبالغ، پروژه با جدیت در حال اجرا و پیشرفت است.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی پروژه مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز که ظرفیت جمعیت تحت پوشش آن یک میلیون نفر است، از سال ۱۳۹۵ شروع شده است و با بهره برداری کامل از این طرح سالانه ۱۳۰ میلیون مترمکعب فاضلاب تصفیه شده تبریز به سمت دریاچه ارومیه سرازیر می شود.
انتهای پیام/
۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل مدول دوم تصفیه خانه تبریز تخصیص یافت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار