هفته شانزدهم لیگ برتر|

تراکتور در نخستین بازی دور برگشت مسابقات لیگ برتر

1398/09/27 - 10:30 - کد خبر: 9701 نسخه چاپی

نصر: تراکتور در نخستین بازی دور برگشت مسابقات لیگ برتر در تبریز میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است.

به گزارش نصر، این دیدار هفته‌ی شانزدهم مسابقات لیگ برتر ، فردا (پنج شنبه 28 آذر ماه) از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.
هدایت فنی تراکتور از هفته‌ی گذشته به ساکت الهامی سپرده شده که تراکتور توانست با هدایت او فولاد را با یک گل شکست داده و پس از چندین هفته ناکامی، به پیروزی برسد.
اکنون تراکتور به دنبال شکست نفت مسجد سلیمان و تداوم پیروزی‌ها است. البته نفت نیز تیم دست و پا بسته‌ای نبوده و به همراه سپاهان، تنها تیم‌هایی هستند که شکستی را در لیگ برتر تجربه نکرده‌اند.
تراکتور با کسب 21 امتیاز از 13 بازی در رتبه هشتم جدول قرار دارد و نفت نیز با 23 امتیاز از 15 بازی در رتبه ششم قرار داد. تراکتور با کسب پیروزی در سه بازی باقی مانده تا تعطیلات لیگ برتر، می‌تواند در جمع چهار تیم بالای جدول قرار گیرد.
الهامی برای دیدار با نفت، تمامی بازیکنانش به جز کوین فورچونه را در اختیار دارد و در طول هفته تمرینات سنگین و فشرده‌ای را پشت سر گذاشته است.
تراکتور در مرحله‌ی عبور از بحران و حاشیه قرار دارد که در این بین هواداران با حضور پرشور و پرتعداد خود در ورزشگاه، می‌توانند کمک حال تیم محبوبشان در بازگشت به کورس قهرمانی باشند؛ چرا که هنوز کار برای تراکتور تمام نشده و این تیم 17 بازی مهم و سرنوشت ساز را پیش رو دارد.
انتهای پیام/
تراکتور در نخستین بازی دور برگشت مسابقات لیگ برتر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار